Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 895
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
hesa2012-06-19 17:19
Antal indlæg: 19

bogus_tiles
Hej jeg har spillet i små 14 dag på ipad uden problemer og her til morgen kom besked bogus_tiles i et spil. Jeg kan ikke lægge nogen bogstaver. Det er kun i et af mine spil det sker. Jeg kan huske at have set problemet omtalt her, og at løsningen skulle være en ny version, men jeg har jo den nyeste ap så hvad nu ???
mvh Hesa
 
rannem2012-06-19 19:05
Antal indlæg: 60

Jeg har selv lige oplevet det samme. Det skete også for ca en måned siden. Da måtte jeg bare lægge spillet fra mig men så var det i orden igen efter nogle timer
 
rannem2012-06-19 19:17
Antal indlæg: 60

Jeg lukkede det så helt ned på ipaden og kunne igen spille. Men et af mine bogstaver var blevet byttet ud!
 
hesa2012-06-19 19:29
Antal indlæg: 19

Det er kun i eet spil den er gal. Det har varet 10 timer. Og jeg har prøvet at slukke!
 
Monk - Administrator2012-06-20 10:46
Antal indlæg: 311

Hvis man genstarter ipad eller appen skal det virke. Det kommer en ny version af Ordkamp i neste uge som løser detta problem.
 
ida2012-06-21 22:48
Antal indlæg: 470

Men hvordan genstartet man app'en
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-06-21 23:12
Antal indlæg: 989

Gå ud af appen, dobbeltklik på "Hjem"-knappen, så popper en liste over med aktive programmer. Tryk på Ordkamp-ikonet og hold nede indtil de begynder at ryste. Tryk så på det lille røde cirkel ved Ordkamp-ikonet, og Ordkamp bliver lukket helt ned.
Åben så Ordkamp på ny.

Caw
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-06-21 23:13
Antal indlæg: 989

Se evt. denne video:
www.youtube.com/watc...Mu OHoa9acY

Caw
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-06-22 00:59
Antal indlæg: 989

Flyttet til Support.

Caw
 
ida2012-06-22 09:02
Antal indlæg: 470

Tak, caw, det virkede - bortset fra at den byttede nogle af mine bogstaver ud ...
 
rannem2012-07-16 22:28
Antal indlæg: 60

Har også været ude for det nogle gange nu. Jeg lukker det hele ned og kan komme igang igen men med nogle bogstaver der er byttet ud
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-07-17 00:25
Antal indlæg: 9750

bogus_tiles opstår typisk når der er dårlig/ustabil netforbindelse.

Jeg oplevede det en dag, hvor min forbindelse var on/off.

Håber det er til at forstå med denne beskrivelse:
Da jeg havde lagt ordet TIC, gik der lang tid inden ordet blev registreret, men ordet blev ikke fremhævet med blåt, der indikerede, at det var lagt. Dvs. at jeg derfor stadig havde bogstaverne TIC, og det kunne ikke passe, at det var nye bogstaver, jeg lige havde fået, da der allerede var 2 C'er på brættet (der er nemlig kun 2 C'er i et helt spil).
Ergo, når forbindelsen er ustabil, så skal I forestille jer, at der er 2 skærmbilleder der ligger oven på hinanden - det forrige og det nye. Det forrige ligger øverst, dvs. man ser stadig bogstaverne TIC, men nedenunder ligger der 3 nye bogstaver, så når I prøver at lægge ordet TIC påny, og der f.eks. ligger DSF underneden, så er det klart, at I får beskeden "bogus_tiles" eller "ordet godkendes ikke".
Så når I genstarter, vil I derfor kunne se det rigtige skærmbillede med de rigtige bogstaver :)

/horsens
 
carmet2012-07-17 00:54
Antal indlæg: 185

Er i sommerhus m dårligt net og får jævnligt bogus-tiles beskeden. Det er som horsens skriver IKKE ny bogstaver man får, selvom ordet er lagt, men de samme man beholder. Irriterende, men man får sine ny bogstaver ved at lukke app, eller evt. Lukke ipad ell. Mobil, og åbne igen, det er samme virkning. Det tar så en rum tid, med dårligt net. Mvh carmet



 
Monk - Administrator2012-07-17 20:29
Antal indlæg: 311

Hejsa, Det er en ny version af appen i App Store nu, så opdatere og se hvis det löser bogus_tiles-problemen..
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?