Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
HennKor - Ikke længere medlem | 2014-12-08 22:05 | |
![]() | Trådens emne øverst på hver side Når man opretter en tråd, står overskriften (emnet) til den øverst på første side. På de følgende sider er der ingen overskrift. Når man spiller med i flere turneringer, og skal indberette i diverse tråde, er det nemt at miste overblik, når der skal rapporteres resultater. Det viser sig også ved at spillere jævnligt rapporterer til en forkert tråd. Det kunne være godt - såfremt admins har mulighed for at ændre det - at få overskriften op øverst på hver side. Hvad synes I?? :) | |
torbenrj | 2014-12-09 00:44 | |
![]() | helt enig - døjer med at med at finde mine turneringer - og dem som man måske skal deltage i.... | |
dhc | 2014-12-09 07:08 | |
![]() | Lyder som en rigtig god ide. | |
Lilli | 2014-12-09 14:53 | |
![]() | God ide | |
bzn | 2014-12-09 17:42 | |
![]() | Rigtig god ide :-) | |
Angora | 2014-12-13 00:59 | |
![]() | Helt enig | |
c2357 | 2014-12-21 01:28 | |
![]() | c2357 666 xn--7xa 666 Ups! wrong planet… Jeg gør det bare hele tiden (har vundet flere turneringer jeg ikke har deltaget i ;•) især når der er flere samtidige turneringer med lignende navne og man er tilmeldt begge turneringer, og det er sent, og man er mig (blandt andre), såh … deterikkebareengodidedete renskidegodide :•) | |
HennKor - Ikke længere medlem | 2015-01-04 00:06 | |
![]() | Det griber mere og mere om sig, dette med at man indberetter resultater i en forkert tråd. Som før beskrevet i denne tråd, er det nemt at miste overblik. Det er nok specielt, når man spiller i flere turneringer, og mange af spillerne er de samme. Er der mon en admin, der ser dette, der kan sige om det kan lade sig gøre at konfigurere forum således at trådens overskrift medtages øverst på hver side? Det ville virkelig gøre det nemmere for både spillere og spilledere. | |
danishhottie | 2015-01-04 00:22 | |
![]() | God ide hennkor.. ellers kunne det være at der ikke skulle oprettes en masse ens turneringer oven i hinanden. .. for som du skriver, melder en del sig til flere turneringer af gangen og tit deadline så ikke overholdes. Fordi de ikke kan huske hvad der er hvad. I skal bestemt ikke kritiseres for det store arb og i tid i gør og bruger på at vi kan hygge.. men det er da ved at tage overhånd . Men ellers godt nytår og tak for jeres arb :0) | |
HennKor - Ikke længere medlem | 2015-01-04 17:20 | |
![]() | danishhottie - så længe der er nok deltagere til de turneringer, der udbydes, kan jeg ikke se, at der skulle være for mange af dem, eller at det er ved at tage overhånd. Problemet med at det kan være svært at bevare overblik i trådene bør løses ved at (som jeg allerede har foreslået) at der indsættes overskrift i trådene på hver side - ikke ved at udbyde færre turneringer. Det burde ikke være så svært :0) | |
danishhottie | 2015-01-04 17:55 | |
![]() | Det med de mange turneringer.. var en hentydning til at en del ikke kan sige nej til turnerings fristelser, så de skal være med i mange og det går ud over deadlines.. og når de så heller ikke kan finde rundt i dem, hjælper det jo heller ikke.. ; 0) | |
HennKor - Ikke længere medlem | 2015-01-04 20:19 | |
![]() | Begrænsningens kunst altså ;) | |
danishhottie | 2015-01-04 21:10 | |
![]() | Jep ; 0) | |
anne1949 - Ikke længere medlem | 2015-02-09 08:21 | |
![]() | Som ny i denne turneringsverden (2 kampe) finder jeg det vanskeligt, at man ikke kan finde linket til kampen i den centrale tråd : links til turneringer ? Det kræver en masse bladren frem og tilbage i takt med, at der kommer flere sider efterhånden som kampen skrider frem. Jeg er overrasket over, at administrationen afviser medlemmernes problemer med ovenstående begrundelse, At der er for mange,der melder sig til turneringerne og at det derfor er selvforskyldt, når en spiller mister overblikket. Der er helt klart svage punkter, som burde tilpasses. På forhånd tak. :-) | |
Ruth k | 2015-02-13 19:20 | |
![]() | Hvad er tråden, hvordan finder jeg den, og hvordan indberetter jeg | |
Lilli | 2015-02-13 20:09 | |
![]() | Tråden er det du skriver i lige nu. Alle turneringer har hver sin, hvor man taster resultater ind og chatter kærligt med sine konkurrenter. Tråden er også striber af indlæg i Forum om aktuelle emner | |
HennKor - Ikke længere medlem | 2015-02-15 17:07 | |
![]() | Nu er det en skam, at trådene ikke har farver, for hvis man kunne finde den røde tråd, ville det være meget nemmere ;) Spøg til side - jeg mener stadig, det ville give meget - meget - mere overblik, såfremt trådens overskrift kunne vises øverst på hver side! Kunne være rart med en tilbagemelding fra en administrator/udvikler om dette kunne lade sig gøre? | |
holk61 | 2015-02-15 17:13 | |
![]() | Godt indlæg Hennkor... | |