Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
ABN | 2013-02-02 18:32 | |
![]() | Spørgsmål vedr. Ordkamp Assistent Jeg var nysgerrig og har netop købt Ordkamp Assistenten. I shoppen er det vist hvide tal på røde og blå felter men i virkeligheden vises hvide tal ovenpå bogstavfelterne som jo også er hvide så det er umuligt at se tallene. Har andre samme oplevelse ? | |
Frk Schmidt | 2013-02-02 19:08 | |
![]() | Helt og aldeles, tænker det er et salgstrick, så man også køber de der farvede plader ;-) Man skal faktisk forstørre en del for at kunne se tallene ! Hvem tjener på salget af de der tilkøbsmuligheder ? Er det sites ejere, lidt tørret kan man jo godt føle sig ;-) | |
Frk Schmidt | 2013-02-02 19:10 | |
![]() | Iøvrigt er det i shoppen røde og blå tal der lyser op på den hvide baggrund ! | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-02-02 19:13 | |
![]() | Man er i gang med at rette fejlen. Så når der kommer en ny opdatering, skulle det gerne virke efter hensigten :) | |
Mollekid | 2013-02-02 22:55 | |
![]() | Kan det virkeligt være rigtigt man skal give 7 kr for denne "feature". Så vil jeg måske hellere spille wordfeud hvor det er ganske gratis og fra hvad jeg kan vurdere også lavet 99% smartere og pænere. Hvad mon det næste man kan købe sig til i shoppen? | |
Babelbygger | 2013-02-03 03:47 | |
![]() | Jeg synes, det er vigtigt at holde sig for øje, at programmørers arbejdskraft ikke er gratis. Jeg tror ikke, ordkamp er nogen specielt god forretning, men jeg ser det kun som en fordel, hvis det bliver det, for så betyder det, at der kan investeres ekstra tid i at udvikle nye features, og så bliver spillet bedre for os alle. 7 kr er jo ingenting for en fed feature (når det bliver rettet). Det vælter ikke husholdnigsbudgettet hos nogen. Vi har bare vænnet os til, at alt skal være gratis. Tænk på, hvor mange timer, folk bruger på OK og WF - så er det relativt beskedent at bede om 7 kr, ikke? Programmørerne kunne jo bare lade være med at udvikle denne feature, men så ville spillet være ringere for dem, det ikke er så gode til at regne i hovedet. Wordfeud kan tilbyde nogle features gratis, fordi de har flere reklamevisninger. Alle kan jo vælge, hvor de helst vil spille. Personligt foretrækker jeg ordbogen og brættet på OK, samt rating-featuren og forum, som ikke er på WF. | |
Mollekid | 2013-02-03 07:41 | |
![]() | Jeg er som programmer helt enig i den betragtning at tiden der ligges i det ikke skal undervurderes og tro at det tager 1 dag at strikke et spil sammen. Jeg håber dog ikke det er for at gøre ordkamp til en forretning. Ikke alt man laver bør blive set som måder man kan tjene og øge sin profit på. Derfor mener jeg også der bør være forskel på hvilke features man ønsker i sit spil skal koste og hvilke der ikke skal koste. Jeg prøver at forestille mig hvis man skulle begynde at abonnere for at forsat kunne få adgang til statistikken og få lov at være en de af statistikken. Ville du give 5 kr om måneden for at få adgang til ranglisten og øvrige statistikker? Jeg syntes også det er vigtigt at støtte de programmer man syntes er gode og dem man gerne så udvikle sig. Jeg har derfor indtil videre købt de ting der er kommet (ingen reklamer, flere bræt layouts, ordkamp HD), men på et tidspunkt ville jeg ønske at nogle udviklingen på spillet enten var generelle eller at havde man betalt for en feature gav det adgang til flere, eller at nogle features bare er for at gøre sin app generelt bedre og måske ligeværdige mod andre spås som eksempelvis WF. Wf og OK har jo det samme med at der i gratis versionen er reklamer efter man har spillet sin tur, så at OK ikke viser så mange reklamer skyldes vel andre ting. Jeg kan undvære denne feature (selvom jeg syntes den er fed og oplagt) og foretrækker egentlig også selv WF da jeg kan lide det er på dansk og at man kan følge sin rating og sine OK venners rating. | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-02-03 18:27 | |
![]() | Folk må ikke glemme, at der er altså også noget der hedder omkostninger. Hvordan skal omkostninger finansieres, hvis der ingen indtægter er? Det er de nye ekstra features, der koster penge, og altså ikke de i forvejen gratis features, der koster penge, og jeg er ret så sikker på, at det ikke bliver lavet om. Caw | |
catz2812 - Ikke længere medlem | 2013-02-03 21:37 | |
![]() | Jeg ved ikke, om det er her, jeg skal skrive følgende, men jeg kan ikke lægge bogstav i brædtets nederste venstre hjørne... så bryder app'en ned. Har af- og geninstalleret uden held. Nu har jeg opdaget, at det kun gælder på betalingsappen. Hvis jeg bruger reklameudgaven, så er der ingen problemer . Jeg har iphone. Er der andre, der har prøvet det? | |
Anagram | 2013-02-03 23:16 | |
![]() | Jeg var ude for det samme her til aften! | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-02-03 23:24 | |
![]() | Læs her: www.ordkamp.dk/forum...re adid=746 Der arbejdes på det. Caw | |
catz2812 - Ikke længere medlem | 2013-02-03 23:31 | |
![]() | Ok. Tak til Caw og Horsens for den informative tråd. Jeg afinstallerer pointtælleren. | |
fibber | 2013-02-04 12:52 | |
![]() | Kommer assistent også i iPad udgaven? | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-02-05 01:22 | |
![]() | fibber, det skal jeg da forhøre mig om. Lige nu kører jeg mest på iPhone app på min iPad, så jeg kan benytte pointtælleren, og når vi når til slutningen af spillet, hopper jeg over i iPad app for at se, hvor mange brikker modstanderen har tilbage på hånden :) Det ville self. være dejligt at have det samlet eet sted. | |
Lilli | 2013-02-05 07:29 | |
![]() | Ja tak, det vil være dejligt, Horsens, hvordan får man begge ApS på IPad'en? | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-02-05 08:31 | |
![]() | Lilli, du henter bare begge apps ned, dog skal der betales for iPad app, findes kun i betalingsversion. Når du søger på Ordkamp i app store, så er der 2 faneblad, et for iPad og et for iPhone. | |
Sebbe | 2013-02-05 16:36 | |
![]() | @ Horsens at kunne se hvor mange brikker modstanderen har er lidt af fordel. En fordel som i min verden slet ikke bør være der eller som alternativt skal gælde for alle. | |
Himmelpinden | 2013-02-05 18:30 | |
![]() | Det med at kunne se hvor mange brikker modstanderen har er det ikke ligegyldig? Det tager 5 sekunder at tælle. Der er en der tidligere har lagt en super simpel form op her på forum. | |
Lilli | 2013-02-05 18:54 | |
![]() | Tak Horsens, jeg har en ApS både på min mobil og hd-versionen til IPad, så jeg må jo bare finde den til fonen på igen! | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-02-06 00:25 | |
![]() | Sebbe, det at kunne se, hvor mange brikker, modstanderen har tilbage på hånden, er noget enhver kan tælle sig frem til, så spillemæssigt er der ingen fordele ved det. Det samme som det nye feature "pointtælleren", som også blot er en hjælp til at regne sammen, også noget vi alle selv kan gøre med en lommeregner, men dovenskab længe leve! :) Så ergo betaler vi os til noget hjælp, der sparer os for tid og altså ikke til gode bogstaver eller mulighed for at se modstanderens brikker ;) Tilbage til trådens emne: fejlene ang. pointtælleren er nu rettet, og I vil engang i næste uge få en ny opdatering. Dog opdagede vi desværre først efter, at versionen er sendt til godkendelse, at der ikke var taget højde for, at pointtælleren talte 2x ord i starten og bingobonus på 50 point, men det vil self. komme til næste opdatering igen :) | |