Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
birnie2 | 2013-05-17 12:55 | |
![]() | problem med notifakation fra ordkamp Jeg har samme problem får heller ikke notifikationer selvom indstillingerne står til det både på ikon og lyd. Der må være flere der har samme problem. Det forsvandt lige pludseligt men har også set at det dukker op igen men meget sporadisk. | |
danishhottie | 2013-05-17 13:18 | |
![]() | Det var nemlig det der også var mit problem. Det hjalp sidst da jeg afinstalerede spillet og hentet det ned igen...Og så kom det store problem nu ved at ordkamp ikke længere er under google play.. Så det skal i IKKE gøre. | |
birnie2 | 2013-05-17 13:28 | |
![]() | Kan du bruge play butik eller er det kun samsung? | |
danishhottie | 2013-05-17 15:33 | |
![]() | Det er det der er problemmet.. den bliver ved med at skrive inde i play at ordkamp ikke findes.. Det gjorde den ellers for ca 1 uge siden | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-05-18 09:16 | |
![]() | Er det noget der er sket efter den nye opdatering eller var det også sådan før? Er det noget der sker i perioder? Caw | |
Nicolai | 2013-05-18 10:00 | |
![]() | Jeg kan se i play-butikken at Ordkamp-appen (nu?) kræver Android version 4 og nyere: play.google.com/stor...le .dk.free Hvis man har en telefon med en ældre version end det, vil man nok ikke kunne se appen i butikken. Kan kravene til Androidversionen være ændret i den seneste opdatering? Mindst 1/4 af alle Androidtelefoner i brug har en tidligere version end 4. Hvilken telefon har du, Danishhottie? | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-05-18 10:59 | |
![]() | Hun skrev, at hun har HTC Wildfire S :) | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-05-18 11:06 | |
![]() | Nicolai: Skriver med hende privat hvor vi også er kommet frem til det samme. Problemet ligger i, at visse nye funktioner kræver et nyere styresystem. Der overvejes om der kan ordnes et alternativ, men der er ikke sikkert. Caw | |
birnie2 | 2013-05-18 13:43 | |
![]() | Det må vi håbe der gør. Det vil jo ende med at man skal skifte tlf for at kunne spille ordkamp eller kan man opdatere sin tlf med en nyere version. Nogen der ved det? Jeg er bestemt ikke lige ekspert på dette. | |
Nicolai | 2013-05-18 15:50 | |
![]() | Jeg er heller ikke ekspert, men så vidt jeg ved, er det for det meste svært (langhåret) eller umuligt at opgradere Androidtelefoner når de er mere end et par år gamle. Så lad os håbe at udviklerne får løst problemet! | |
danishhottie | 2013-05-18 16:08 | |
![]() | hej med jer... Der er intet at gøre..min mobil kommer aldrig op på de 4.. har snakket med dem fra htc. Så prøver lige at komme på en venindes iphone senere og får sluttet mine spil. Jeg kan så stadig tage de andre spil her igemmen den alm pc. Men er bestemt ikke det samme og det ville nok ikke ske så tit. .. SNØFT Så ses først igen , hvis jeg kan låne en nyere mobil eller vinder i lotto. Men mill af tak for jeres hjælp og rigtig god påske. | |
birnie2 | 2013-05-18 16:15 | |
![]() | Øv danishhottie så må jeg logge på pc så vi kan spille igen. Håber ordkamp løser problemet. Jeg er nu heller ikke tden der skifter mobil i utide og har bestemt da heller ikke råd til det. Så det kan være jeg også får samme problem.:( | |
Anneli68 | 2013-05-19 17:22 | |
![]() | jeg får heller ikke bip lyden mere jeg har en Samsung x cover | |
Anneli68 | 2013-05-19 17:28 | |
![]() | jeg vil gerne købe spillet men jeg tør ikke rigtig fordi jeg er ikke sikker på det virker.:-) | |
Monk - Administrator | 2013-05-19 19:16 | |
![]() | danishhottie: Nu burde det vare muligt at installere appen fra Google Play på din HTC Wildfire S, så prøv igen ;-) | |
birnie2 | 2013-05-19 23:58 | |
![]() | Tak monk har sendt en sms til danishhottie om din meddelelse. Kan se at anneli68 har sammproblem. | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-05-20 12:46 | |
![]() | Anneli68: Så længe du kan finde app'en i Google Play, så skulle der ikke være nogle problemer. Caw | |
Anneli68 | 2013-05-20 13:24 | |
![]() | nu virker det igen. jeg ved ikke helt hvorfor den af og til slår fra:-) | |
Monk - Administrator | 2013-05-20 18:57 | |
![]() | birnie2: Hvis notifikationer ikke fungerer på Android-appen, så prøv følgende: - Log ud af appen via menuen når du er på spillelisteskærmen. Log efterfølgende ind igen. -Visse WiFi-netværk har generelt et problem med Android-notifikationer. Dette har intet med appen at gøre. Prøv at slå WiFi fra hvis du har problemer med notifikationer. | |
birnie2 | 2013-05-21 16:07 | |
![]() | Jeg får nu notifikation på smartphonen men kun girafhovedet ikke notifikationslyd. På tablet er den mere ustabil. Heller ikke nogen notifikationslyd. Så det har hjulpet lidt . Tak for hjælpen monk - håber resten kan løses også. | |