Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Tove | 2013-09-22 12:36 | |
![]() | Alt undtagen identifikation af den, der inviterer og statistik virker hos mig. Så verden er ikke gået under - men jeg afviser alle, med mindre vi har en aftale ;). Så må vi se hvordan verden ser ud 2. Oktober - og leve med mindre Ordkamp så længe. | |
Bigby | 2013-09-22 13:30 | |
![]() | Vil bestemt ikke anbefale nogen at nedgradere. Særligt for iOS (modsat fx Android) er, at stort set alle opgraderer - og de få apps der ikke i tide klargøres til dette, bliver hurtigt opdateret. Udviklere har haft adgang til iOS 7 længe, så det er overraskende og faktisk lidt pinligt, at en så populær app (i bosse lande) fejler. Problemet skyldes altså på ingen måde Apple. | |
Roed | 2013-09-23 06:31 | |
![]() | har læst at 7.eren må kun betegnes som en beta model dvs. alle er forsøgskaniner. På nuværende tidspunkt sidder der folk og læser hvad der kommer af overraskelser så de selv er fri for at lede efter fejl. | |
Bigby | 2013-09-23 18:56 | |
![]() | Jeg har over 300 apps på min iphone og ipad, og Ordkamp er den eneste, der ikke virker. Har netop tabt et spil, fordi jeg gennem det meste af kampen kun fik uddelt seks bogstaver... | |
birnie2 | 2013-09-23 19:29 | |
![]() | Har 2 veninder hvor andre apps ikke virker efter opgradering. Ved dog ikke lige hvilke. Men kontakter er forsvundet og billeder. Har ikke selv ipad eller iphone. | |
lepenepe | 2013-09-29 19:06 | |
![]() | Har ikke opgraderet - netop fordi jeg kan se, at andre har problemer... Men satser på, I skriver i forum, når der er en løsning, så vi roligt kan gøre det? | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-09-30 10:28 | |
![]() | Ja, det kan du trygt regne med, at der bliver meldt ud, så snart problemet er løst. Jeg har heller ikke opdateret, så venter også spændt. | |
MrsSweDane | 2013-09-30 12:26 | |
![]() | Et pip fra den gamle system administrator: Jeg opgraderer ALDRIG til den første release af en ny operativsystemversion! Det giver altid problemer. Vent hellere til 7.1 eller måske 7.1.1 - så er de værste fejl luset ud og forhåbentlig er alle Apps efterhånden blevet opgraderet. Forresten opgraderer jeg heller ikke Apps hvor eneste eller væsentligste ændringer er tilpasning til iOs7. | |
Pia Hjelm | 2013-10-01 13:04 | |
![]() | Jeg har fået IOS 7,1. Men det virker fortsat ikke :-( | |
MrsSweDane | 2013-10-01 14:29 | |
![]() | Nej, Pia. Du har fået 7.0.1 eller måske 7.0.2. Her er kun rettet de vigtigste sikkerhedshuller. | |
Pia Hjelm | 2013-10-01 18:15 | |
![]() | Nåhh. | |
June E | 2013-10-17 19:50 | |
![]() | Hej igen, mit ordkamp virker forsat ikke!! Jeg kan dog godt gå ind og søge spil hos venner. Mine venner godkender, men intet kommer op på min skærm. Så nu har jeg 14 afbrudte spil, fordi jeg ikke var klar over dette??? Kan jeg få annulleret disse, da det jo ikke ser så pænt ud hvis andre vil søge mig!!?? Jeg håber virkeligt snart at der kommer en løsning, så jeg også snart kan spille igen!! | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-10-17 21:16 | |
![]() | Hej June, har du prøvet at af- og geninstallere spillet, da det du skriver ikke er en kendt fejl ved opdatering til iOS7. Dn statistik kan desværre ikke slettes. | |
June E | 2013-10-17 22:25 | |
![]() | Øøøøøøvvvv..... Nej det prøver jeg, bare sur røv at have en 10 udløbet kampe, når jeg ikke har en ærlig chance for at gøre noget??? | |
June E | 2013-10-17 22:38 | |
![]() | HUUUURRRAAAAAAAA.... Tak Horsens!!! Det virker nu!!! 😊 | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-10-18 08:52 | |
![]() | Jeg har også nogle afbrudte spil på kontoen, og det er kun pga. at jeg har en lille pilfinger herhjemme, der synes det er sjovt at trykke på "opgiv" :( | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-10-18 11:22 | |
![]() | @June E. Det er tilladt at slette sin profil og starte forfra. Kan godt forstå det ærgrer dig med den statistik, du er også gået noget ned i rating af samme grund :( Du skal bare huske at bruge en ny mailadresse, for at det kan lykkes. Synes det er synd, hvis det tager spilleglæden fra dig, så det er måske en overvejelse værd? :) | |
hansfaarup | 2013-10-21 09:35 | |
![]() | Hej ordkæmpere. Ud over at man ikke kan se, hvem der udfordrer, og at man ikke kan se modspillerens statistik ved at klikke på portrættet (som før) er der her til morgen opstået en tredje gang bøvl med Ordkamp på Ios7 (på min iPhone, i hvert fald): pointtælleren virker ikke mere. Skal man selv ind og slå noget til eller fra et sted? | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-10-21 18:42 | |
![]() | Hej Hans Gå ind i et spil. Tryk på "menu". Her skal pointtæller stå med "FRA". Så skulle det virke. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-11-14 10:51 | |
![]() | ENDELIG! Nu skulle Ordkamp virke igen for dem, der har opdateret til iOS7. Skriv lige i tråden, hvis der stadig skulle være problemer! | |