Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Lilli | 2012-07-28 21:16 | |
![]() | Hvorfor taber man ikke rangeringspoint på mobilen, hvis man lader tiden løbe??? Jeg har lige spillet et spil, som startede d. 11 juli, modspilleren var ofte 36-48 timer om at respocere og i sidste ende løb det så ud i sandet i dag! Et er at jeg ikke fik nogle point, jeg lå dobbelt så højt fra start af, men at hun ikke mistede nogle synes jeg egentlig ikke er i orden | |
Marlin | 2012-07-28 21:46 | |
![]() | Jeg lider af søvnapnø og faldt faktisk i søvn til et spil,da jeg så vågnede virkede netttet ikke, min far var var ved at grave og kom til at kappe telefonledningen over. Nu kan jeg så ikke lige huske hvem jeg så skal sige undskyld til. Det kan komme til at ske igen at jeg falder i søvn. Venlig hilsen Marlin | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-07-28 23:07 | |
![]() | Lilli, ratingssystemet er det samme på pc som på mobilen. Forklaringen på hvorfor I begge fik 0 må være, at din rating har været betydeligt højere end modstanderens. Du har efter ratingberegningen åbenbart ikke ført/vundet tilstrækkeligt til at vinde ratingpoint - tværtimod ville du have tabt point, men eftersom det er afbrudt spil fra modspillers side, godtgøres du ved IKKE at miste point. Modspilleren ville have vundet point men disse bliver hende frataget, da hun ikke gennemfører spillet. | |
Misbehave | 2012-07-29 02:20 | |
![]() | Marlin du kan altid se, hvem du har spillet mod under din egen profil/statistik... | |