Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-09-16 01:19 | |
![]() | Pointtæller Kan kun få pointtæller til at virke på iphone. Har en ny ipad som jeg har installeret iphone udgaven på og pointtæller er sat til i menu. Alligevel virker den ikke. Har afinstalleret og geninstalleret spillet flere gange. Hvad mere kan jeg gøre? | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-09-16 10:37 | |
![]() | Der skal stå sådan i menuen Pointtæller: FRA Gør der det? | |
Kvoller | 2013-09-16 11:02 | |
![]() | Uhh ikke helt samme problem, og jeg ved det har været oppe før, men hvordan er det jeg får pointtælleren over på min iPad, jeg har den min iPhone. Det du skriver rebecca1963, kan jeg læse det sådan, at jeg skal installere iPhone udgaven af ordkamp på min iPad, - hvad så men den ordkamp udgave jeg kører nu, bliver spillene mv der? Ikke ret professionelt:(( En anden ting, som jeg også mener du har nævnt Horsens, jeg syntes nogle gange det er som om bogstaverne ikke er de samme, på iPhone og iPad? Kan det være rigtigt, eller ser jeg syner? | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-09-16 12:22 | |
![]() | Kvoller: Ja, du skal installere iphone versionen på din ipad for at få pointtælleren. Du kan godt have både ipad og iphone versionerne på din ipad. Du kan skifte mellem de 2 apps. Bogstaverne vil ikke ens på de 2 enheder, når spillet ikke er blevet synkroniseret. Eks.: Du spiller på din iphone. Du har A,B,C,D,E,F,G på hånden. Du lægger CD på brættet og får 2 nye brikker, så du nu sidder med A,B,E,F,G,X,Z Du tager nu din ipad og der vil stå A,B,C,D,E,F,G. Hvis du prøver at lægge et ord, vil den sige: "Brættet skal synkroniseres" og du vil få de samme bogstaver som på iphonen: A,B,E,F,G,X,Z | |
Kvoller | 2013-09-16 15:40 | |
![]() | Hej og tak for svar horsens, jeg prøver at installere iPhone versionen på min iPad. Nu er spændt på om jeg kan have samme kaldenavn, altså kvoller og om man kan have samme spil.....håber det. | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-09-16 15:47 | |
![]() | Kvoller: Du skal bare logge ind med din bruger, du skal ikke oprette en ny bruger :-) Caw | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-09-16 15:48 | |
![]() | @ horsens: Øh, nej. Troede der skulle stå pointtæller til, men det er da en tanketorsk, kan jeg godt se ;) | |
Kvoller | 2013-09-16 16:16 | |
![]() | Det lykkedes, skærmbilledet er lidt anderledes, nu er jeg spændt på at få et spil igang:-)) tak for hjælpen :-)) | |