Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Alberthe | 2009-11-04 13:05 | |
![]() | bliver koblet af hver gang Hvad mon der er galt? Jeg kan ikke spille, heller ikke når jeg bliver inviteret. Kan jeg selv gøre noget?? mvh Alberthe | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2009-11-04 22:03 | |
![]() | Hej Alberthe. Har du stadig problemer med at spille? Caw | |
Alberthe | 2009-11-06 18:36 | |
![]() | Hej Caw. Ja, denne gang blev jeg tilsyneladende koplet på spillerummet, men kunne ikke komme videre, hverken koble på en åbeninvitation eller selv åbne et spil. Kan du mon hjælpe? Alberthe | |
Alberthe | 2009-11-06 18:37 | |
![]() | Prøvede lige igen, og blev bare frakoblet. alberthe | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2009-11-07 10:49 | |
![]() | Prøv at slette cookies og midlertidige filer, hvis du ved hvordan det gøres. Måske hjælper det. Hvilken internet-browser bruger du? (f.eks. Firefox, Explore etc.) Caw | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2010-05-28 20:09 | |
![]() | Der er da noget helt galt. Jeg har spillet et spil, så en pause på en halv time, og nu kan jeg hverken det ene eller det andet. Bliver konstant koblet fra. Jeg kan ikke starte et nyt spil eller observere andre. HVAD ER DER GALT??? PS. Jeg har slettet cookies mv. under internetindstillinger. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2010-05-28 20:18 | |
![]() | Nå, jeg har selv fundet ud af det. Jeg skal åbenbart lige pludseligt slå popups fra?! Meget mærkeligt. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2010-05-28 20:28 | |
![]() | Nej, siden virker virkelig ikke for mig i dag. Lige som jeg troede, det virkede, så ville den ingenting. Rigtig stort ÆV! | |