Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
HennKor - Ikke længere medlem | 2014-05-09 23:21 | |
![]() | unknown error: unsynch I et spil her til aften, ville jeg lægge et enkelt "L", men fik denne fejlmeddelelse: "unknown error: unsynch", og fik derfor ikke lagt noget som helst. Til gengæld blev det nu modspillerens tur, og hun kunne sagtens lægge et ord. Så min tur blev lige sprunget over, men hvad skete der egentlig?? | |
HennKor - Ikke længere medlem | 2014-05-09 23:24 | |
![]() | - og i øvrigt var nogle af mine bogstaver skiftet ud! | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2014-05-10 00:23 | |
![]() | Lyder underligt. Har du den seneste opdatering? Caw | |
HennKor - Ikke længere medlem | 2014-05-10 00:36 | |
![]() | Det formoder jeg, version 1.0.15 (android). | |
bzn | 2014-05-10 09:36 | |
![]() | Jeg har oplevet det samme. Det var fordi jeg havde glemt at det sidste ord jeg lagde var på min iPhone, og nu ville jeg lægge et ord på min iPad. Så skulle den lige synkronisere spillet. Jeg undrede mig også, men kom så i tanke om hvorfor. | |
Lilli | 2014-05-10 11:24 | |
![]() | Sker jævnligt for mig, der står så bare at spillet skal synkroniseres, og så må man pænt vente. Tror det mest er i de perioder hvor serveren er lidt træg i det | |
HennKor - Ikke længere medlem | 2014-05-10 11:42 | |
![]() | En ting er, at man er nødt til at vente, men at man ligefrem mister sin tur, og at bogstaver udskiftes uden at man har kontrol over det!! Men det lyder nok rigtigt, at det er et synkroniseringsproblem, når man bruger mere end én enhed til at spille på. | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2014-05-10 15:12 | |
![]() | Synkroniseringen sker, når man skifter mellem forskellige enheder (som eksemplet før med iPad og iPhone). Når man skifter mellem enheder, så skal enhederne jo også opdateres. Det er hvad synkroniseringen gør. Det kan meget vel være at du ikke har mistet en tur, men at din mobil bare først skulle registrere, at du allerede havde haft din tur, som du brugte på en anden enhed. Dvs. de bogstaver du mistede, var dem du brugte i din forrig tur. Caw | |