Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Kvo76 | 2014-09-03 08:38 | |
![]() | Pointfratræk for en sejr? Er der nogen der ved, hvorfor man får fratrukket et point (-1) for en sejr? (Selvom det er en modstander som har ca. 300 point færre end en selv?). Det giver slet ikke mening... | |
Himmelpinden | 2014-09-03 10:44 | |
![]() | Hej Spiller du mod en der har noget lavere rating end dig selv, forventes det at du vinder med en vis margen (afhængig af din og din modstanders rating når kampen slutter). F.eks kunne det forventes at du vinder med 350 point og vinder du så "kun" med 315 point, har du klaret dig dårligere end forventet og får minus i rating. | |
Kvo76 | 2014-09-03 14:59 | |
![]() | Ok. Tak for svaret! Jeg vandt med 57p til sidst, og det var så åbenbart ikke nok til bare at beholde de aktuelle ratingpoints... Ved du om der findes oversigter/regler i forhold til rating, margener og sejrspoints? Det er bare så man på forhånd kan udregne, hvad man skal vinde med for at få point på kontoen (eller tabe mindst med for at undgå det helt store fratræk). | |
Himmelpinden | 2014-09-03 22:49 | |
![]() | Jeg ved ikke hvor man finder det på mobilen (har lige ledt), men på pc'eren går du ind under populære spørgsmål og finder "Hvordan udregnes min rating". Så er der en forklaring og nogle formler. Det (er i min optik) en lidt vanskelig udregning, så det må være noget med erfaringen der fortæller dig at mod den og den rating skal du helst vinde så meget. Kan se du er godt på vej fremad i rating, så møder du den samme igen skal du nok vinde endnu mere næste gang:-) Har du ikke lyst til at deltage i nogle af de mange turneringer? | |
2tuf | 2014-09-04 06:19 | |
![]() | en måde at finde det på mobil. 1) start en browser - nyt vindue 2) skriv www.ordkamp.dk 3) følg beskrivelse ovenfor.... (hvis du logger ind på de fulde version får du lidt flere muligheder end i mobil-versionen) | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2014-09-04 14:32 | |
![]() | Du kan læse om ratingen her: www.ordkamp.dk/rating/ Caw | |