Spillerum
Giraffen2
Krokodillen0
Indloggede2
Mobilspil
Igangværende3 003
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Marlin2010-08-03 17:39
Antal indlæg: 423

Profilbillede
Jeg har jo valgt et navn som egentlig bar er MARy LINda = MARLIN. Det er jog også navn for meget andet har jeg siden fundet ud af, bland andet en rigtig smuk fisk, en sværdfisk. Der er også både båd, cykel, gevær med mer som hedder det. Der er også flere steder både en by i Texas og en yacht klub i Florida. men det er nu mest fisken jeg tænker på i det jeg vil spørge om. Jeg ville nemlig gerne sætte et billede af fisken ind som profilbillede, jeg synes ærlig talt den er smukkere end jeg er og så kunne det også være lidt sjovt. men nu ved jeg ikke om man må lave lidt sjov med profilbilledet, jeg vil da nødig smides ud, jeg er ret afhængig af ordjagt.
venlig hilsen
marlin
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-08-03 20:25
Antal indlæg: 989

Der er visse regler for profilbilleder. Den vigtigste er, at billede skal være af dig selv, og det gælder for alle.
Og jeg er 100% sikker på at fisken ikke er smukkere end dig =)

Caw
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-08-18 14:18
Antal indlæg: 9750

Hej Marlin

Jeg synes personligt, det er rart at have et billede af personen, du spiller med. Og eftersom dette site IKKE er en datingside, og man ikke bedømmes ud fra udseende, og at det ikke er spor flovt at være medlem, kan jeg ikke se problemet i at sætte billede på :)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?