Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Xanthippe | 2015-02-03 20:35 | |
![]() | Fejl i tildeling af spillebræt Her i aften 3/2 kl 20.20 trykker jeg på find modstander - efter at have betydet mig, at spillebrættet som vanligt havde flueben i STANDART og modstander matchede min rating. Hvorefter jeg får tildelt en sikkert udemærket modspiller, der dog ligger 300 lavere i rating OG TILFÆLDIGT SPILLEBRÆT! Hvordan pokker det så lader sig forklare. Lidt ærgeligt - for jeg holder ikke specielt af nervepirrende spil med stort tab eller gevinst på én gang. Måske er der flere, der oplever tilsvarende her i aften? Herligt spil ellers - ORDKAMP. VENLIGST XANTHIPPE | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2015-02-03 21:15 | |
![]() | Hej Xanthippe Jeg kan desværre ikke forklare hvorfor du fik et spil på det forkerte bræt. Det lyder som en fejl, som jeg endnu ikke har oplevet, når jeg en sjælden gang "prøver lykken". Muligvis har det noget med opdateringen at gøre... Mht. ratingforskellen på 300, synes jeg, lyder meget rimeligt. | |
anno1935 | 2015-02-03 23:07 | |
![]() | Nok klogt at indrage politiet.....fandeme uhyggeligt! | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2015-02-04 06:32 | |
![]() | Det har jeg prøvet flere gange. Så sent som den 30.1 fik jeg tildelt 2 spil på tilfældigt brædt selvom jeg havde bedt om standard. Men mon ikke det skyldes, at der ikke er nogen, det har søgt standard på det tidspunkt, man søger ? Jeg ved det ikke, men det sker ofte. | |