Spillerum
Giraffen2
Krokodillen0
Indloggede2
Mobilspil
Igangværende3 006
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Anne-Grete2010-10-25 23:41
Antal indlæg: 39

Mens vi venter......
Er det ikke muligt at få indrettet Giraffen sådan at vi kan se med i andres spil, men vi venter på at komme igang med eget oprettet spil? Det ville afhjælpe lidt af ventetiden på en modspiller.
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-10-26 13:28
Antal indlæg: 9750

Tror emnet har været vendt før, men det er vist gået i sig selv igen.

Jeg plejer at sætte lyd på, mens jeg foretager mig noget andet på pc'en - arbejde f.eks :D - så kan jeg jo høre det, når der blir inviteret eller "banket på".
 
Anne-Grete2010-10-26 18:04
Antal indlæg: 39

Jeg synes det er sjovt og inspirerende af og til at kunne følge med i andres spil - :) - og ville for mig give god mening i ventetiden. Arbejde er heldigvis i øjeblikket ikke noget jeg bruges min fritid til :-) - så det fylder ikke på den hjemlige pc.

Da den ene mulighed ikke ville udelukke den anden, så kan du jo bare arbejde videre Horsens :-) - det skal nok blive godt hvis du samtidig ifører dig den flotte hat du har på billedet :-).

 
All in2010-10-26 22:00
Antal indlæg: 107

Jeg tror horsens har været på Hawaii....eller også er det fra Horsens/horsens festuge (hvis det findes) :-)
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-10-27 10:16
Antal indlæg: 9750

All in, du har ikke ramt helt ved siden af mht. Hawaii, men det er nu Fiji Øerne.
Det er nu ikke nogen hat (selvom det godt kunne se ud som en rød nissehue, men det er en musiker i rød skjorte, der står bag ved mig). Blomsterkransen fik jeg af én af danserne fra Samoa.
 
Anne-Grete2010-10-27 18:18
Antal indlæg: 39

Hyggelige indlæg.

Jeg tror dog jeg flytter min oprindelige spørgsmål over i support, for at se om der er nogen der bider på med et konkret svar....
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-10-27 18:56
Antal indlæg: 989

Flyttet til Support.

Caw
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?