Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 872
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Flemming2010-11-15 10:03
Antal indlæg: 69

Flash.
Jeg er den lykkelige indehaver af en iPad! - bliv bare misundelig :-)

Nå men Steve Jobs synes jo åbenbart ikke at det der Flash er noget særligt, så min iPad kan IKKE bruges til Ordjagt. Og Jeg tror ikke at det ændres i fremtiden. Han påstår at alt heder HTML5 inden længe.

Har Ordjagt nogen planer om at lægge Flash om, så det kan bruges på fx. iPad engang?

Ikke at det er et stort problem, men det kunne da være sjovt om man kunne spille Ordjagt også i en stille stund, når man er på farten.

Mvh Flemming
 
SteenKR - Spil admin2010-11-19 10:30
Antal indlæg: 976

Umiddelbart tvivler jeg lidt på det, men jeg sender dit spørgsmål videre til de svenske ejere af sitet. Så må vi se, hvad de siger.
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-11-19 13:04
Antal indlæg: 989

Jeg ved at på Betapet (den svenske side) har de lavet et rum, der er beregnet til Android telefoner. Om de er i gang med at lave noget til iPad/iPhone er uvist.
Da Ordjagt har så få medlemmer, vil jeg mene at førsteprioteten her på siden er at få flere medlemmer, så der er nogle til at fylde rummene op.
Så ud og reklamere lidt! =)
 
Flemming2010-11-20 08:24
Antal indlæg: 69

Jeg gør hvad jeg kan :-)

Tak for svar omkring flash.

/Flemming
 
SteenKR - Spil admin2010-11-28 01:33
Antal indlæg: 976

Så er der kommet svar på spørgsmålet om Ipad.

Tyvärr så tror jeg ikke att vi utvecklar ordjagt i HTML5, det er allt för komplext och tidskrävande...
Däremot tror jeg det kommer någon "hack" i framtiden så man kan installera Flash på ipad :-)

så det er måske bare et spørgsmål om at væbne sig med tålmodighed...?
 
anne81672010-11-28 11:57
Antal indlæg: 32

Jeg tænker også... er det nu rimeligt, at man BÅDE har en IPAD og så kan spille ordjagt :-)) -
ikke fordi jeg er misundelig--- overhovedet
 
lbb2012-03-29 18:35
Antal indlæg: 1

Hej
Nu skriver vi 2012 og er der stadig ikke nyt ang. kunne spille på en Ipad 2?? da jeg nu kender flere der gerne vil spile dette spil, men ikke vil undervære deres Ipad, så jeg håber de er komme så langt at det er muligt...håber at høre fra jer/dem.

Takker
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?