Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 931
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Bente S2016-03-17 16:42
Antal indlæg: 84

Spil på mobil
Jeg har oprettet en ny bruger på samsung mobil, men for meddelelsen " ukendt fejl. Push funktionaliteten kan ej anvendes. Log ud af menuen og genstart appen."
Det har jeg forsøgt men få beskeden igen. Hvordan kommer jeg videre ?
Mvh Bente
 
2tuf2016-03-18 16:53
Antal indlæg: 1200

Det er ikke så meget info du giver..
Oprette en bruger på Samsung.
Det tolker jeg som du har oprettet en ny brugerprofil på din Samsung.
Hvis du fra denne nye profil kan logge ind i ordkamp og ud igen, og ind igen og der stadig er problem med push i ordkamp. Så vil jeg foreslå at du afinstalleret ordkamp app, slukker din Samsung - Fuldstændig, og så geninstallerer ordkamp app.
 
Bente S2016-03-19 10:47
Antal indlæg: 84

Så har jeg fulgt dit svar, det hjalp desværre ikke . Hvad betyder meddelelse?


 
2tuf2016-03-19 19:24
Antal indlæg: 1200

Hej Bente.
Jeg er ikke helt klar over din situation. Derfor et par opklarende spørgsmål:
1) Har du tidligere kunnet spille Ordkamp på samme Samsung mobil?
2) Hvis du logger ind på den 'gamle/tidligere' profil på din Samsung, Kan du så starte Ordkamp og spille?
 
Bente S2016-03-19 21:22
Antal indlæg: 84

Af en uforklarlig grund fungerer alting nu :D ved virkelig ikke hvorfor, men mange tak for dine gode råd
Hilsen Bente
 
2tuf2016-03-20 08:44
Antal indlæg: 1200

Det er godt. Hvis du har haft APPen afinstalleret og nu geninstalleret er det mit gæt at det har løst problemet.
Så god fornøjelse med android platform.
Hvis du har 2 enheder du spiller fra, så vær opmærksom på at mange andre i samme situation oplever synkronisering problemer.
Det undgår du ved at logge ud af ordkamp på den ene enhed inden du logger ind på den anden enhed.
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?