Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 967
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
langager2011-05-26 10:27
Antal indlæg: 81

dårlig opførsel
man må jo ikke omtale andre spillere dårligt.Jeg har nu 2 gange været ude for at blive verbalt overfuset.Mit råd er til andre :kopier chatten og send til adm.Det skulle jo gerne blive ved med at være hyggeligt her i ordjagt.
 
kbj2011-05-26 15:38
Antal indlæg: 16

Jeg blev meget forskrækket da jeg i går blev overfuset i spillet og senere oplevede at I andre ikke skulle spille med mig. Jeg ved ikke hvordan jeg går videre med det, så Langager jeg vil da godt du vil gøre det, også på mine vegne.
 
Marlin2011-05-26 16:53
Antal indlæg: 423

Hej kbj
Jeg så godt at du fik det glatte lag i fælleschatten og undrede mig over hvad det gik ud på.Det var overhovedet ikke i orden.
Jeg har nogle gange ignoreret invitationer, men jeg er temmelig bidt af at spille panik med partout. Vii spiller igen og igen så når jeg kan komme til at spille med hende gør jeg det i regelen, også selv om jeg taber de fleste gange. Det er bare så nervepirrende sjovt at spille panik, man når overhovedet ikke at kede sig.Jeg håber ikke nogen er blevet fornærmet over at jeg har ignoreret invitationer for at fortsætte at spille panik med den samme.
Venlig hilsen
Marlin
 
langager2011-05-26 18:09
Antal indlæg: 81

Det drejer sig ikke om hvem der spiller med hvem,men når man vinder et spil og så bliver overfuset,-det er ikke rart.Det samme skete i et spil hvor jeg tabte,jeg kan slet ikke sige hvad slut hilsenen var,men man bliver ked af det.Jeg synes da selv at jeg spiller sobert og pænt.
 
Caw - Spil admin/Forum admin2011-05-26 18:18
Antal indlæg: 989

Er ked af at I er kommet ud for sådan en opførsel. Desværre har vi adminer ikke altid tid til at være der, så vi kan hjælpe til. Som langager nævner er det derfor en god idé at sende os en kopi af chatten, så vi kan gøre noget ved det =)

Caw
 
kbj2011-05-26 21:09
Antal indlæg: 16

Steen har været i kontakt med mig, så omkring min oplevelse i går med en spiller, er der taget hånd om
 
farso52011-05-26 22:14
Antal indlæg: 21

Hej.
Jeg undrer mig... og glæder mig alligevel over at det sker så sjældent herinde. Heldigvis er der for det allermeste hygge og godt spil her. Lad os fortsætte den tone.
 
Marlin2011-05-26 22:36
Antal indlæg: 423

Hej
Jeg kan se at pågældende spiller kun har spillet 11 kampe og er fra Norge.
Det kan godt være svært at spille på dansk hvis man er nordmand eller er dansker som har boet længe i Norge. Min danske moster, som bor i Norge, spiller både på dansk og norsk men har efterhånden svært ved at klare sig på dansk.
Men derfor kan man jo da godt opføre sig ordentligt og kommunikere på en pæn måde. Det gør min moster da heldigvis, hun holdt bare op med at spille på dansk.
Venlig hilsen
Marlin
 
SteenKR - Spil admin2011-05-27 00:09
Antal indlæg: 976

Tak for jeres indlæg i denne tråd. Hvis I sender en privat besked til Caroline (Caw) eller mig, tager vi fat om det med det samme. Men husk at det er en kæmpe fordel, hvis I lige kopierer chatten og sætter den ind i dokumentet. (Marker tekst, tryk CTRL + C --> Placer cursor i nyt besked, tryk CTRL + V)

Og ja: Lade os beholde det gode humør og den dejlige stemning, der er på Ordjagt.
 
Pedal2011-05-27 17:33
Antal indlæg: 10

Kære alle sammen :-) Hvor blev jeg lettet over at se, at jeg ikke er den eneste, der har oplevet noget ubehageligt - jeg troede, jeg var "for sart"... næste gang kopierer jeg og sender til Caw eller dig, SteenKR!
God weekend til jer alle :-)
 
SteenKR - Spil admin2011-05-27 23:42
Antal indlæg: 976

Super Pedal. Det er det, vi har brug for, når vi skal sikre, at Ordjagt stadig er en behagelig og hyggelig side at holde fri på.
 
SteenKR - Spil admin2011-06-03 16:01
Antal indlæg: 976

Jeg har fået et klip fra en chat og selv set et par meldinger i fælleschatten. Det har medført, at pågældende spiller er blevet suspenderet (efter en advarsel), så nu burde der ikke være andre generende elementer end mig på ordjagt. :o)
FORTSAT dejlig sommer til alle.
/s
 
Jane2011-06-03 16:56
Antal indlæg: 14

Stor tak for det!
Jane
 
langager2011-06-03 21:26
Antal indlæg: 81

tak.Vedkommende var blacklistet af mig....bare synd at det nåede at gå ud over andre.Nu ved vi hvad vi skal gøre en anden gang.God weekend til alle.
 
All in2011-06-05 13:06
Antal indlæg: 107

Pyha jeg kan stadig logge ind, så det var ikke mig der var det sorte får ;-)

God weekend til alle ude i solen !
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?