Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende3 019
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
All in2011-06-13 22:37
Antal indlæg: 107

"vent venligst på dine modspillere"
Hej,

jeg oprettede et rum og en spiller ved navn sbksbk klikkede sig ind. Men umiddelbart herefter stod der : "Vent venligst på dine modspillere".
Han kom ikke tilbage efter 10 minutter og jeg ville trykke på " X " men fik beskeden fra Ordjagt, at det var usportslig opførsel og det ville påvirke min score.

Dette skete dog heldigvis ikke.

Kan man ikke rette den fejl, at hvis en anden fortryder eller mister forbindelsen efter oprettelse, så kan man komme ud uden evt straf ? Ved ikke om jeg var blevet frataget point hvis ikke jeg havde ventet og ventet..?

Mvh
All In
 
Caw - Spil admin/Forum admin2011-06-14 00:28
Antal indlæg: 989

Det sker når en spiller forlader dit rum, i samme øjeblik som du trykker start. Derfor er spilleren teknikset ikke med i spillet, men det har spillet ikke nået at registrere. Så hvis beskeden bliver ved med at lyde på "Vent venligst på dine modspillere" uden at der sker noget i et stykke tid, er det højst sandsynligt fordi det er sket.

Hvis man vil forlade spillet og den advarer omkring usportslig opførsel, skal man bare ignorere det, da spillet aldrig er gået i gang, og at man derfor ikke kan miste point.

Caw
 
All in2011-06-14 22:50
Antal indlæg: 107

Jeg ignorerer det fremover og takker for din feedback :-)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?