Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 926
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
UffeBNielsen2020-04-23 20:39
Antal indlæg: 9135

Ordkamp blokeret
Jeg er ikke tekniker, og ved ikke hvordan ordkamp finansieres. Andre har i dag påpeget at de oplever upassende reklamer. Jeg har selv i dag oplevet, at jeg fra min arbejde pc ikke måtte komme på,ordkamp pga bøvl med ‘ certifikater’ GDPR og ‘ det er en spilleside’ og hvad ved jeg....
Er der noget ‘ nogen’ skulle gøre noget ved?
Og ja jeg anerkender ironien, jeg er hjemsendt lærer der i svage øjeblikke lige går på ordkamp fra jobbets pc....
:-)
 
horsens - Spil admin/Forum admin2020-04-23 22:10
Antal indlæg: 9750

Kan det ikke være, der er sat et filter på din arbejds-pc, der ikke tillader spillesider?
 
nroc2020-04-23 22:34
Antal indlæg: 5584


Enig med Horsens. Firewall eller antivirusprogram.
 
c23572020-04-24 13:09
Antal indlæg: 3235

GDPR er noget med EU-lovgivning omkring bl.a cookies. Prøvede at køre en cookiebot test på ordkamp og fik følgende mangler

ePR: Ingen forudgående accept af andet end strengt nødvendige cookies

GDPR: Ingen forudgående accept af behandling af persondata

Der mangler (på engelsk) følgende i at Ordkamp overholder GPDR og ePR :




Inform your visitors in plain language about the purpose of your cookies and trackers before setting other than strictly necessary cookies (ePR)
Provide options for the visitor to change or withdraw a consent (GDPR/ePR)
Have a mechanism in place to log and prove consents (GDPR)
Map and document data streams performed by third parties (GDPR)
Configure your consent method to use explicit consent when processing sensitive personal data on your website (GDPR)
Inform about the occurrence of automatic decisions, including profiling (GDPR)

Fik en 16 siders (ufuldstændig!) rapport, som i kan læse her : drive.google.com/ope...6e muwhcNCy

Kort sagt ordkamp.dk mangler den her irritationsboks, hvor man skal acceptere brug af cookies og have mulighed for at vælge til og fra. Den hvor 99% af os bare klikker ja.

 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?