Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 050
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
badmomma2012-03-31 13:02
Antal indlæg: 4

Hakkeri i forbindelsen.
Hej.
Jeg har fået ny bærbar computer (Acer) med Windows 7 og Mozilla Firefox. Jeg har lige fra jeg tog den i brug ofte oplevet, at jeg klikker på "læg", og så sker der ikke noget. Jeg forsøger nogle gange at klikke i chat-feltet og lidt frem og tilbage. Tiden tæller videre.
En dag var min datter her, og vi sad med hver sin computer og spillede. Når jeg havde klikket læg, kunne hun se mit ord længe før jeg kunne.
I dag forsøgte jeg at tage en MS Explorer session i stedet. Her sad jeg til slut i spillet og kiggede på min modstanders tid, der talte nedad i ca. 7 minutter til slut - hun overskred endda max-tiden med mere end 2 minutter. Så ville jeg kigge, omader står noget i supporten om det. Jeg lod spillet stå åbent ved siden af imens. Og pludselig kunne jeg se, at hendes tid var positiv igen, og min var negativ med ca. 7 minutter. Jeg havde så tabt, da jeg havde overskredet max-tiden. Hun havde forladt spillet (meget forståeligt). Jeg har skrevet en privat chat-besked til hende med en undskyldning og forklaring.
Har I en idé til, hvad der er galt?
Jeg synes, det er et super spil, men nu har jeg snart ikke lyst mere. Det går hårdt ud over selvtilliden, når man hele tiden får minuspoint på grund af tidsforbruget :(
Mvh
Hannah Bay
 
jamach2012-03-31 13:38
Antal indlæg: 25

Hannah jeg har haft samme problem de sidste 14 dage. har mistet mange point på tiden.der går ca. 20-30 sek.inden den registrerer mit "læg" og jeg gir dig ret det er super træls. ved ikke hvad problemet er.
kh jane.
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-03-31 14:14
Antal indlæg: 989

Ved ikke om jeg kan løse problemet for dig, men vil prøve at komme med nogle ideer til hvad det kan være:

1. Selv er jeg gået væk fra at bruge Explorer og Firefox. Explorer gik jeg hurtigt fra, da jeg fik at vide at Firefox var mere sikkert + at jeg følte det var meget mere overskueligt. Men Firefox bruger meget hukommelse, så jeg er nu endt op med Google Chrome, hvilket jeg synes fungerer fint.

2. Hvilken Internetudbyder har du? Prøv at gå ind på deres hjemmeside. Hvis der skulle være problemer med deres netværk, så står det ofte i en servicemeddelelse på siden et eller andet sted.

3. Var din datter på samme Internetforbindelse? Hvis hun var og hun ikke havde problemer med forbindelsen, så er det højst sandsynlig noget fra din computer, der blokerer. Hvis dette er tilfældet, så kan det måske være din firewall, der blokerer, eller evt. din Flashplayer der ikke er up-to-date.

Nu ved jeg en del om computere, men det er ikke alt, så jeg kan ikke garantere dig at hvad jeg siger er rigtigt.

Caw
 
badmomma2012-04-01 18:31
Antal indlæg: 4

Først: Ja, min datter og jeg spillede på hver sin bærbare, altså på trådløst netværk.
Nu har jeg forsøgt at gå lidt systematisk til værks.
1. den nye bærbare, som hakker, og som har Windows 7, trådløst internet og Mozilla Firefox og Windows Internet Explorer.
2. den gamle bærbare med Windows XP, trådløst internet og Mozilla Firefox - hakker ikke.
3. Min stationære computer, samme netværk, men med kabel, Windows 7 og IE - hakker ikke.
4. Min mands bærbare med Windows XP, trådløst internet og IE.
Efter denne rundtur tror jeg ikke, at det kan være firewallen.
Er der andre, der har samme problem?
Hvordan opdaterer jeg Flashplayeren?

Badmomma
 
ttranborg2012-04-02 17:30
Antal indlæg: 22

Det er formentlig din nye computer, der har et problem. Prøv at checke hvilke programmer der kører i baggrunden. Der er sikkert noget der stjæler al din cpu-tid. Hvis du starter joblisten kan du se om cpu-brug står på 100% hele tiden. Du skal i så fald have fat i noget software der kan hjælpe med at fjerne nogle programmer fra opstarten.
 
ttranborg2012-04-02 17:31
Antal indlæg: 22

Og så lige flashplayer update:

adobe-flash-player.i...fA od9Eum0Q
 
ttranborg2012-04-02 17:41
Antal indlæg: 22

Du kan evt bruge det program der er i windows MSconfig. Skriv det i feltet under start. Under fanebladet "start" kan du se hvad der kører i baggrunden. Fjern det unødvendige ved at deaktivere (fjern fluebenet i kassen til venstre) og tryk på anvend. Inden du gør dette skal du nok lave et gendannelsespunkt. Gøresi kontrolpanel under sikkerhedskopi- og gendannelsescenter. Går der noget galt kan du genstarter ud fra dette gendannelsespunkt

Håber du får gang i din "putter"
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-04-02 19:30
Antal indlæg: 989

Brug dette link istedet, det er fra producenten (Adobe) og her kan du se om du har den nyeste version, så du ikke får downloadet noget du allerede har:
get.adobe.com/flashplayer /

Caw
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?