Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 035
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
alexander2012-04-23 22:25
Antal indlæg: 2

minus i rating i vundet kamp
Hej

Jeg har flere gange vundet en kamp men jeg får stadig minus i rating og taberen får plus point, hvordan kan det lade sig gøre....??
 
Majao2012-04-23 22:42
Antal indlæg: 61

Du har måske spillet mod en der har en dårligere rating end dig. Så skal du vinde med en størrer margen. vh Anja
 
SteenKR - Spil admin2012-04-23 22:46
Antal indlæg: 976

Det er da fordi, du er så god! Sagen er den, at ratingsystemet er opbygget sådan, at din rating korrigeres efter hvert spil ud fra, hvordan du har klaret dig i forhold til din og din modstanders styrke.
Systemet forventer, hvor mange point, du skal vinde med. Det bruger en lang række faktorer til at finde ud af, hvad det forventede resultat er.
Hvis nu systemet forventer, at du vinder med 100 point, fordi du spiller mod en svagere spiller, og du så kun vinder med 50, har du klaret dig dårligere end forventet. Så taber du point.
Hele beregningsmetoden er hentet fra skak og fungerer supergodt, fordi vi hele tiden bliver tilpasset i forhold til,hvordan vi spiller.
Se hele forklaringen og formlen her: www.ordjagt.dk/rating/
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-04-23 23:12
Antal indlæg: 989

Svar er givet, og da vi har så mange af de her ratingtråde, vil jeg lukke denne: For videre diskussion henvises til denne tråd:
www.ordjagt.dk/forum...re adid=322

Caw
 
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?