Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
tittit54 | 2012-05-04 04:46 | |
![]() | popups, eller mangel på samme? Advarsel: kunne ikke åbne chatvindue til brugeren "**********". Du skal tillade popup-vinduer fra www.ordleg.dk for at kunne chatte privat. Se "Populære spørgsmål spørsmål" på hjemmesiden! betyder det så at det er mig der IKKE tillader pop ups? - og hvis det gør, så kan jeg ærligt talt ikke læse mig frem til hvad der skal gøres ude under "populære spørgsmål" - har jeg overset eller findes forklaringen et andet sted? mvh tittit54 | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2012-05-04 23:09 | |
![]() | Du har blokeret popup-vinder. Du skal tillade popup-vinduer for Ordkamp.dk via indstillinger i din browser. Står der ordleg.dk i teksten? Caw | |
tittit54 | 2012-05-05 01:25 | |
![]() | har lige tjekket goggle crom, som du beskrev og der var fuld tilladelse til at alle websites viser popop-vinduer.... Har dog alligevel tilføjet ordkamp.dk som anbefalet ;) teksten øverst i tråden, er en ren kopi af skærm besked (dog er medspillers navn markeret med *******), så ja, der står ordleg.dk i teksten;) | |
tittit54 | 2012-05-05 02:42 | |
![]() | og så står der jo også lige spørgsmål spørgsmål lige efter hinanden - det er vel også en tastefejl ;) | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2012-05-06 00:25 | |
![]() | Vil bede om at få det rettet. Tak for det =) Caw | |