Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Nørholm | 2024-11-01 06:05 | |
![]() | Større afstand! Jeg har et stort ønske til udviklerne: Kan der ikke laves større afstand i app'en mellem "Læg", "Rens" og "Byt"? Jeg rammer tit forkert, og jeg har ellers ikke engang pølsefingre ;-) Det kan næppe være det store arbejde, for det fungerede fint i den gamle app (HD-app'en). Ønsket blev også fremsat for nogle år siden af en anden spiller, men jeg tror ikke, der kom nogen respons ... | |
holk61 | 2024-11-01 09:57 | |
![]() | Og når udviklerne så er igang, så burde der også blive spurgt om man vil lægge ordet, der bliver jo spurgt om man vil bytte…… | |
biwo | 2024-11-01 14:34 | |
![]() | Spg var i høj grad inde over, da opdatering af HD udgaven stoppede. MrsSwe ved meget mere om det, men jeg fik at vide, at det ikke var så enkelt. | |
Maj-BrittH | 2024-11-01 17:26 | |
![]() | Jeg er svagsynet og har indstillet min tlf. derefter, så jeg ser større plade, knapper m.v. | |
MrsSweDane | 2024-11-04 20:20 | |
![]() | Det blev for dyrt og krævende at vedligeholde to iOs versioner af Ordkamp-appen. Derfor bistod biwo og jeg udviklerne med aftestning af bedst mulige løsning for den fælles app. ;-) en gammel IT konsulent-regel: når kunden siger KUN, BARE eller LIGE om en ændring, skal forventet timeantal ganges med phi ;-) | |
Nørholm | 2024-11-05 07:51 | |
![]() | Det tager jeg så ad notam, Inge ;-) | |