Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 961
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
palme2012-05-18 17:09
Antal indlæg: 7

Problemer med at lægge brikker
Jeg har oplevet store problemer med at lægge brikker på det sidste. Det er ligesom om der følger flere brikker med op og den brik jeg vil lægge vil ikke slippe. I går kørte spillet fantastisk godt men i dag er den gal igen. Jeg har hørt at det ikke kun er mig der har problemer, troede ellers først det var min mus eller den var gal med, men det er en rigtig god mus, og jeg har ikke problemer med den ellers.
Er det noget der vil blive gjort noget ved?

vinter2012-05-18 18:01
Antal indlæg: 23

Det lyder altså som når min mus trænger til nyt batteri :-))

Caw - Spil admin/Forum admin2012-05-18 18:14
Antal indlæg: 989

Har du prøvet at slette browserens caches (midlertidige filer)?
Eller prøvet med en anden browser?

Caw

palme2012-05-18 18:32
Antal indlæg: 7

Ja jeg har prøvet at slette filer men ikke en anden browser. I går kørte det hele perfekt. Vinter ja jeg troede også det var musen, men det er det ikke, desværre, det var jo ellers den nemmeste løsning.

Jeg vil prøve med en anden browser.

vaffi2012-05-19 11:48
Antal indlæg: 790

det er ikke kun Palme der har problemer mange dage der der højre side på brættet som ikke vil "tage imod bogstaver"

tittit542012-05-28 23:01
Antal indlæg: 278

samme problem oplever jeg også af og til uanset om musen har friske batterier eller har været brugt et stykke tid - min pc gemmer IKKE midlertidige filer, da jeg har fravalgt at gemme disse caches ;)

Monk - Administrator2012-05-29 09:38
Antal indlæg: 311

prøve at opdatere Adobe Flash Player på din computer.
get.adobe.com/flashplayer /

tittit542012-05-29 19:20

jeg bruger Google Crome og der står følgende på Adobe Flash Player: Your Google Chrome browser already includes Adobe® Flash® Player built-in. Google Chrome will automatically update when new versions of Flash Player are available. ;)

SÅ er det ikke der problemet ligger hos mig, men hvor det så er, ja det ved jeg ikke :)

Poul2012-05-30 15:22
Antal indlæg: 28

Jeg havde en træls en lige før. Kampen var begyndt med, at min modstander lagde sine startbogstaver. Jeg ville venligt byde velkommen til kampen, men jeg kunne ikke skrive i tjatten. Jeg kunne herefter LÆGGE mine bogstaver, men jeg kunne ikke sende dem. Dét har jeg ikke prøvet før, og det kostede mig 60 point. Rigtig træls historie. Poul

tittit542012-05-30 22:57

poul, det kunne lyde som om du mistede forbindelsen til spillet.

Hvis du en anden gang oplever IKKE at kunne lægge dine brikker og eller ikke at kunne skrive i chatten - skal du ikke lukke spillet eller opgive, men i stedet gemme siden oppe i browser linjen (parkering af siden) - derefter går du ud og opdaterer start siden - så logger du igen ind i giraffen eller det spillerum du var i, derefter skulle der komme en lille pop up boks hvor der ca. står 'du har allerede et igangværende spil vil du koble på igen' da siger du ja og kommer ind i samme spil;) skulle det ikke ske finder du det spil du var i og trykker på døren (kan ikke helt huske om der så sker det samme, eller du ryger direkte ind i spillet) men du har KUN 5 min. til at nå det i, ellers vinder din modstander og du mister en 'hujens' masse i rating.

Caw - Spil admin/Forum admin2012-05-30 23:03
Antal indlæg: 989

Bruger I trådløs mus?
Det gør jeg, og jeg har lagt mærke til at, hvis jeg har flere ting i gang på computeren, begynder musen at drille. Selv hvis jeg har en YouTube-sang kørende i baggrunden, mens jeg spiller, så begynder musen at drille, og jeg må ty til min touchpad.

Caw

tittit542012-05-30 23:20

ja til trådløs mus - nej til andre ting der bruger pc kapacitet - INGEN andre åbnede sider,

Poul2012-05-31 06:36

Jeg takker for dine ord tittit54 - det giver en forklaring. Jeg havde ikke andre ting kørende, og jeg bruger ikke trådløst noget-som-helst. Vi ses på brædtet/Poul

tittit542012-05-31 11:19

så lidt - og det gør vi da ;)

Poul2012-06-08 09:33

Kære tittit54. Nu fandt jeg en forklaring, idet jeg oplevede problemet endnu en gang. Min udgave af problemet opstår åbenbart, når jeg bruger 'historie'-bjælken til at komme ind på Ordjagt. Jeg skal m.a.o. huske altid, når jeg vil spille, at gå rigtigt ind på hjemmesiden - og ikke skyde genvej over historiebjælken...Måske kan denne forklaring hjælpe andre i samme situation ? PL

tittit542012-06-08 10:26

ja Poul, teknologi er en (vid)underlig ting og de små nuller og 1taller spiller underlige pus som ikke altid er lige logiske eller noget man tænker over kunne spille en rolle på at spillet hænger/fryser.
Desværre kan det ikke altid forklares med at man har valgt at gå ind via historik, frem for KUN at gå direkte ind fra hjemmesiden, da jeg også oplever at blive 'hægtet af' på trods af at jeg er gået direkte ind og ikke vælger at gå ind via historik??
Så det er findes måske yderligere (u)logiske forklaringer, der er svære at finde en total og garanteret løsning på ;)
Efter de første gange hvor man mister forbindelsen til spillet, bliver man ikke længer så forskrækket over dette og det bliver nærmest 'ren rutine' at logge ud, opdatere og ind i spillet igen på ganske kort tid :)

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?