Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
iNSiG9FiX | 2025-04-09 10:13 | |
![]() | Spiludfordringer Hej, jeg kom til at undre mig over at jeg faktisk aldrig modtager spiludfordringer "tilfældigt", men kun fra personer jeg er venner med. Hvordan kan det egentlig være - er det en setting jeg skal slå til for at gøre mig "tilgængelig", eller er det mon bare tilfældigt at folk ikke matches med mig når de laver en spiludfordring med en tilfældig modstander? Har bare været på Ordkamp længe efterhånden, og kom til at tænke på det faktisk aldrig er sket. Tak :) | |
MrsSweDane | 2025-04-09 15:33 | |
![]() | Man bliver ikke uopfordret udfordret af tilfældige spillere. Men hvis man vælger Nyt spil på forsiden og vælger bræt, bliver man matchet med en spiller, der har gjort det samme. Hvis der ikke er spillere i kø til samme bræt, vil man vente i et eller andet tidsrum inden invitationen udløber. | |
Nørholm | 2025-04-09 15:36 | |
![]() | Måske er der bare ikke mange, som bruger funktionen? Jeg har fx aldrig brugt den, da jeg udelukkende spiller turninger plus spil mod 3-4 “venner”. | |
iNSiG9FiX | 2025-04-10 11:06 | |
![]() | Ah tak MrsSweDane, det giver jo rigtig meget mening så 😅 | |
Vej | 2025-04-27 08:55 | |
![]() | Jeg får nye spillere ved at udfordre. Det kan være de samme men nye dukker også op i min spilleliste. Så de må have accepteret min udfordring. | |
anordning | 2025-04-27 17:13 | |
![]() | Jeg ved ikke, om jeg misforstår noget, men jeg bliver indimellem inviteret uopfordret af spillere, jeg ikke kender? Hvis det er noget, jeg kan slå fra, vil jeg gerne høre hvordan, da det ikke altid er særlig belejligt (og jeg nogle gange kommer til at acceptere i farten). | |
Lilli | 2025-04-27 19:42 | |
![]() | Det sker at nye spillere finder een af forskellige veje, og det kan du ikke slå fra. | |
Maj-BrittH | 2025-04-27 22:01 | |
![]() | Hvis man har spillet mod en tilfældig, kan man invitere spilleren igen, hvis man har tilføjet spilleren til sin udfordringsliste. Så vælger man at spille mod tilfældige, kan man modtage invitationer direkte fra dem fremover. | |
MrsSweDane | 2025-04-28 08:28 | |
![]() | @anordning: Alle spillere har mulighed for at finde spillernavne ved at bladre i toplisterne eller gennem søgefunktionen. Og man kan udfordre spillere ved at indtaste deres spillernavn. Det er en central funktion i spillet og kan ikke slås fra. At du får uopfordrede spilanmodninger handler om udfordrernes spilleradfærd. Det kan vi nok ikke gøre så meget ved. | |