Forumkategorier
| Bruger | Indlæg | |
|---|---|---|
| UffeBNielsen | 2025-12-10 07:32 | |
![]() | Kortlink Jeg og flere oplever at vi ikke kan komme til turneringernes kortlink fra mobil (min udbyder YouSee) men det virker fra pc og iPad. Kan/skal der gøres noget? | |
| MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2025-12-10 08:58 | |
![]() | Der kan være flere årsager. Er det alle turneringers kortlink? Ellers: hvilke turneringer? Måske nogle ark trænger til fornyelse. Vi bruger forskellige kortlink-oversættere. Det kan være et problem med en af dem. Så hedder linket noget med kortlink, bitly eller noget andet? | |
| UffeBNielsen | 2025-12-10 09:23 | |
![]() | Alle med kortlink. Bitly virker | |
| ullac | 2025-12-10 09:33 | |
![]() | Der ser ud til at være problemer med linket til LMS spin-off turneringen. kortlink.dk/2mpkh Jeg har ikke selv problemet. | |
| biwo | 2025-12-10 09:44 | |
![]() | Ingen problemer her , hverken på tlf el iPad. Bitly er træls. Skal hver gang gennem cookie spg | |
| MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2025-12-10 12:20 | |
![]() | Rent teknisk: Når man klikker på et kortlink, skal der først slås op på kortlinkets server for at finde Googles link. Derefter skal Googles server finde det dokument, man vil se. Google sender så det pågældende billede til forespørgeren. Tager det for lang tid at få svaret, mislykkes det pga time out. Både browser og netforbindelse kan forsinke processen. Selv har jeg forresten ændret min iPhone standard-browser til Google i stedet for Safari pga for mange time outs på iOs 26. | |