Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
tittit54 | 2012-05-30 17:05 | |
![]() | ingen advarsel ved tabt connection. Har oplevet nogle gange nu, (ca 10-12 gange inden for de sidste 3 uger) der IKKE længere gives varsel (i chatten) hvis jeg eller medspiller mister forbindelsen til igangværende spil - dog står der stadig at man er tilkoblet igen -kan dette ikke rettes, da man jo ikke ved om personen tænker eller vitterlig har tabt forbindelsen... Hvis det ikke lykkedes at man kan komme ind i spillet igen, inden for de 5 min. fremstår man som en træls person, da medspiller jo ikke ved at man har tabt forbindelsen, men fejlagtigt kan forledes til at tro man bare smuttede UDEN at give lyd fra sig. | |
palme | 2012-05-30 19:14 | |
![]() | Ja det er rigtigt tittit, jeg oplever ret tit at spillet fryser og jeg er nødt til at gå ud af spillet og logge på igen, men der står ikke noget om at jeg er frakoblet | |
bej | 2012-05-30 20:14 | |
![]() | også her,-jeg troede det var min pc. | |
tittit54 | 2012-05-30 20:27 | |
![]() | problemet er kommet EFTER mobil app er startet, mon der er en forbindelse? Havde ikke disse problemer tidligere for da stod der ALTID at jeg eller modspiller havde mistet forbindelsen...... Måske en teknikker eller admin kan byde ind også ;) | |
lepenepe | 2012-05-30 20:32 | |
![]() | Det er nu ikke noget nyt problem tittit - jeg har siden spillets start oplevet ikke at få besked, hvis jeg bliver frakoblet. Man opdager det, når man forsøger at lægge bogstaver - og så er der gået dyrebar tid... | |
tittit54 | 2012-05-30 22:43 | |
![]() | ok og øv for dig lepenepe - og giver dig absolut ret - jeg sidder af og til og bruger tid på at bytte rundt på brikkerne indtil det længst mulige ord er opnået, med de på det tidspunkt givne brikker og har derfor som du også oplevet man ikke ved man har tabt forbindelsen og det kostede mig et par omgange i et tidligere spil og et panik oplæg, da jeg endelig kom ind igen :) | |