Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 916
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
tittit542012-06-06 08:05
Antal indlæg: 278

sidenumre i forum
hvis det nu aldrig bliver en mulighed at kategorisere div. indlæg i forum (for overskuelighedens skyld), kunne man så nummerere disse sider istedet for?

Lidt meget tidsspilde at skulle bladre som det er nu, hvis man skal til et indlæg man f.eks ved står på side 6 og hverken kan huske trådens overskrift eller forfatternavnet?

horsens - Spil admin/Forum admin2012-06-06 17:11
Antal indlæg: 9755

Tittit, Kender du søgefunktionen?
Hvis du klikker på "søg i forummet" kan du søge efter et givent ord. Husk blot at vælge "melding" i dropdown-boksen ud for "søg i:".
Jeg vil faktisk opfordre alle til lige at søge efter det ord, de vil spørge om - måske finder man svaret i tidligere indlæg.

Det med sidenumre ændrer sig jo hele tiden, når der kommer nye indlæg, og gamle måske bliver hevet op igen.

tittit542012-06-06 19:26
Antal indlæg: 278

hej horsens - jo da, vist kender jeg søge funktionen ;) - men hvis andre som jeg, f.eks er igang med at læse alle indlæg i forum, så er det træls at skulle bladre gennem alle siderne til man kommer til den side man var igang med.... det ville generelt være lettere med side numre, når der er så mange sider :)

Lilli2012-07-12 06:54
Antal indlæg: 3871

Sidenumrr burde jo kunne generere sig selv løbende! Jeg og andre har foreslået at man vender stierne så det nyeste står først, eller at man kunne vælge retning på den, men ved ikke om forslaget er endt i syltekrukkem;)?

Caw - Spil admin/Forum admin2012-07-12 11:00
Antal indlæg: 989

Lilli: Foreslaget er på deres liste, men den liste er også lang, derfor bliver de nødt til at prioritere.

Caw

Lilli2012-07-12 11:29
Antal indlæg: 3871

Det er helt ok, det var osse mere så de nye ved hvad der ligger pg venter.

Eniac2012-07-12 14:33
Antal indlæg: 43

Normalt vil nyeste indlæg står først, dvs på side 1. Det vil betyde at efterhånden som der kommer flere indlæg, så vil et givent indlæg ryge længere ned og dermed skifte sidenummer. Man kan selvfølgelig vælge at gøre det anderledes, men det er den logik de fleste andre fora kører med. I stedet kan man give alle indlæg fortløbende numre som man så kan fange via et link med nummer som parameter (ja, jeg er selv web-udvikler) :-)

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?