Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Misbehave | 2012-06-07 05:20 | |
![]() | EDB Mit Panda virusprogram banker på med, at flg. program er blevet ændret og forsøger at få adgang til internettet: C:\Program Files\NetSoftware\NetSoft ware.exe EFTER, jeg er begyndt at spille på ordkamp.dk. Har andre mon oplevet det samme? Det har, så vidt jeg kan google mig til, noget med kapacitet i.f.m. spil at gøre. Vi er vist flere, der af og til "falder ud", har jeg bemærket... | |
tittit54 | 2012-06-07 06:20 | |
![]() | Hej Misbehave: falder ud, mister forbindelsen, spillet fryser - kald det hvad du vil, det er noget der sker med jævne mellemrum og jeg formoder de fleste har oplevet dette - nogle gange flere gange i et spil, andre gange 1 gang om dagen og igen kan der gå dage eller uger hvor man ikke oplever nogle problemer, mens andre i nøjagtig samme periode render i disse problemer gang på gang - der er tilsyneladende ikke noget at gøre ved det. Når det sker: Opdater startsiden på Ordkamp og log dig på spillet igen og ps. det har tilsyneladende INTET at gøre med om vi er mange eller få spillere. vi var 2 aktivt spillende og 2 'ikke tilstede/ikke ud-loggede' hertil morgen (ca. 6.30 - 7.00) og på trods af dette havde min medspiller 2 udfald hvor hun kom igen, men desværre kom hun ikke igen efter 3 udfald. hilsen tittit54 | |
Misbehave | 2012-06-07 07:49 | |
![]() | OK - ved ikke rigtigt, om jeg tør slippe ændringen igennem - har spurgt min EDB mand og venter på, hvad han svarer tilbage. | |
Monk - Administrator | 2012-06-07 13:09 | |
![]() | Misbehave: jeg kan garantera at problemet ikke er relaterat till ordkamp.dk | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2012-06-07 15:19 | |
![]() | NetSoftware er et researchsoftware, og har intet med spil at gøre. Det er et program fra firmaet Gemius, som er et research firma. Programmet registrerer din gøren på Internettet og bruger informationerne i deres research omkring menneskers brug af Internettet. Du har højst sandsynligt sagt Ja til at deltage i en undersøgelse, for så derefter programmet er blevet installeret. Det installeres ikke uden sammentykke. Hvis du ikke vil være med i undersøgelsen, så afinstallere det. Hvis du gerne vil være med i undersøgelsen, så sig Ja til at lade den komme på Internettet. Du kan læse mere om det her: gemius.pl/dk/om_netsoftwa re Caw | |
Misbehave | 2012-06-07 20:09 | |
![]() | Tak - har sagt NEJ! | |