Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Lilli | 2012-06-12 11:12 | |
![]() | Point givning på mobil Jeg spiller bla på I-phone, i dag havde jeg så et spil hvor vi begge havde bogstaver tilbage da vi "passede" os ud af spillet. De point blev ikke fratrukket, hvordan kan det være, det ville de jo automatisk være på PC, vi lå rimelig tæt og det kunne da i nogle tilfælde ændre udfaldet! | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2012-06-12 12:00 | |
![]() | Pointene skulle meget gerne blive fratrukket, det står dog ikke, men hvis man holder øje med pointene, kan man se det. Caw | |
MiaVN | 2012-06-12 13:35 | |
![]() | Hvor lang tid må man højest bruge på sit træk? (Når man spiller på mobilen) | |
Lilli | 2012-06-12 14:22 | |
![]() | Til CAW, det var netop det, der ikke skete, vi var lige som kørt fast, og jeg tjekkede om jeg kunne "nå" at tabe, da så spillet var slut, havde vi nøjagtig samme point. Til MiaVN, hvis ikke man laver et træk, så stoppes spillet automatisk efter 72 timer, og den der skulle have lagt bliver tilskrevet et afbrudt spil og den anden vinder, der er så også et fradrag i din ranging, den burde vel svarer til det der sker på PC! En mangel ved mobil spil, er at man ikke får at vide om man har tabt eller vundet, men selv må tjekke i afsluttede spil. Både i Wordfeud og Words free får du en besked med resultatet | |
MiaVN | 2012-06-12 15:23 | |
![]() | Okay, det er længe at vente på modstanderens træk, så. :) Tak for svaret. :) | |
Dubber | 2012-06-12 21:04 | |
![]() | Mia; de fleste spiller rimeligt hurtigt- der bliver selvfølgelig holdt pause når man er på arbejde, spiser eller andet men der plejer at være et rimelig godt flow.. De fleste af mine spil forløber over 1-3 dage- prøv det:-) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-06-13 00:12 | |
![]() | Mia, man kan have gang i op til 30 spil på een gang, så man sidder jo ikke og venter som sådan. Det er en anden spilleform end her på pc, men dejligt fleksibelt, for man kan jo som Dubber også skriver, lige tage et break, når job og privatliv også skal passes. Tænk på, hvor kort ventetiden på bussen og ved tandlægen bliver, når du altid har en masse spil i gang :) | |