Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
irish | 2012-07-06 18:37 | |
![]() | Ny på siden Hey. Jeg er ny på siden og glæder mig til at komme i gang. Jeg startede et spil men opdagede, at jeg ingen bogstaver fik frem når jeg holdt venstre ned på de blanke knapper. (jokerne). Ej heller kunne jeg chatte i spillerummet. Er der nogle som ved hvad det kan skyldes? Måske, spillet kun understøtter windows tænker jeg? Jeg sidder ved en mac. Eller er det mon blot en fejl 40? :-) | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2012-07-06 18:44 | |
![]() | Hej irish, velkommen til =) Så længe du har Adobe Flash Player, så understøttes spillet. Først og fremmest så prøv at tjek om du har den seneste version af Flash Player installeret og at den er installeret korrekt. Dette kan du gøre her: helpx.adobe.com/flas...la yer.html Caw | |
irish | 2012-07-06 18:46 | |
![]() | Hey Caw Tak for dit svar. Jeg har seneste Adobe Flash Player installeret. Jeg har eftertjekket, så den er stone sure:-) Hmmm.... | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2012-07-06 18:50 | |
![]() | Prøv så at slette browserens midlertidige filer (caches) og se om det hjælper. Hvis ikke, så prøv en anden browser. Caw | |
irish | 2012-07-06 18:56 | |
![]() | Hey igen Caw:-) Jeg kunne se du skrev i chatten men kunne ikke svare. Yeps, jeg prøver lige at hoppe over på google chrome istedet Irish | |
tittit54 | 2012-07-06 19:37 | |
![]() | hej irish.... Håber du får det til at virke med google chrome. Der er visse ting ved google chrome der er en smule anderledes i spillet end hvis du bruge andre browsere. Bla. hvis du skal opdatere spillet (hvis du under et spil bliver 'smidt af'/mister forbindelsen) - google chrome brugere kan ikke kun nøjes med at trykke F5 for en opdatering af siden, men skal først markere teksten i browser linjen og DERETFER trykke F5 så virker opdateringen af siden og spillet igen - det er godt at vide hvis/når du mister forbindelsen til et spil. Man har 5 min til at komme ind i spillet igen - ellers kommer det til at stå som et afbrud spil og du mister en del i rating ;) Vi ses i spillet :) | |
irish | 2012-07-06 20:07 | |
![]() | Mange tak for svar og hjælp. Det fungerer fint på google chrome, men godt at vide med forbindelses-redningen:-) Ses derinde! Irish | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2012-07-06 20:37 | |
![]() | Flytter tråden til Support. Caw | |