Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
frejsen - Ikke længere medlem | 2012-07-10 14:46 | |
![]() | Tiden er gået for modspilleren. Hvad skal man gøre når "tiden er gået" for modspilleren. Hvor længe skal man være tålmodig? Har haft et spil hvor modspilleren brugte sin tid 3 gange efter hinanden, til sidst gik jeg - efter 3x5 minutter - ud. Fik spørgsmålet om jeg virkelig ville, da det var usportsligt. Jeg tabte yderligere point på spillet. | |
vaffi | 2012-07-10 18:28 | |
![]() | bliv altid i spillet så er du sikker på du ikke taber poing. det er træls men den enerste måde | |
frejsen - Ikke længere medlem | 2012-07-10 21:25 | |
![]() | Tak for svaret.... Skal jeg så lægge mine brikker, vente 5 minutter, lægge brikker, vente igen osv osv? | |
Heidi74 | 2012-07-10 22:23 | |
![]() | Hej. Har lige oprettet mig som bruger idag og fandt en deltager at spille med. Men har nu ventet over 4 timer på modpartens træk og intet sker. Startede så et nyt spil og heller ikke det hjalp. Satte tredie spil igang for 30 min. siden og har stadig intet svar fået fra nogle af mine modspillere... Hvad gør jeg forkert? H | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-07-10 23:10 | |
![]() | Hej Heidi, jeg går ud fra, at du spiller på mobilen? I så fald har du ikke gjort noget forkert eller kan gøre andet end at vente på, at modparten foretager sit træk. Det du kan gøre, er, at starte en masse spil op (op til 30 spil), så vil der næsten altid være nogen at spille med. | |
Heidi74 | 2012-07-11 06:49 | |
![]() | Hej horsens. Ja jeg spiller på iPhone. Tak for dit svar :-) | |
Lilli | 2012-07-11 12:10 | |
![]() | Til Frejsen. Hvis ikke du vil tabe point er du nødt at fortsætte til du føre pænt ( for ikke at få for meget negativ) og til modtanderens tur tidsmæssigt er ved at løbe ud:) , så kan du også regne med at få en del pluspoint, selvom det er en træls metode til at øge rankning | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2012-07-11 12:53 | |
![]() | Hvis du (frejsen) allerede fører med en del, så kan du også gøre det at passe ved hver tur. Når der ikke er lagt ned 3 omgange i træk, så afsluttes spillet. Caw | |