Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende2 888
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
hanne51502012-07-17 17:05
Antal indlæg: 94

Ønsker til mobil-app
Det kunne være rart med en funktion som i wordfeud, hvor brikkerne blinker, indtil man trykker på »læg« Når man på mobilen lægger sine brikker parat til næste træk, kan der nogen gange gå så lang tid inden modspilleren lægger sine brikker, og hvis brættet er ved at være fyldt, kan man (jeg!) ikke altid huske, hvor man har lagt dem. v.h. Hanne

Lilli2012-07-17 18:07
Antal indlæg: 3871

Lyder som en god ting , i dem engelsk version tjekker den først ordene og spørger så om man vil lægge ordet, det giver een den mulighed at fortryde det Lan du ikke her hvis du har prøvet noget der er i orden så fanger bordet

hanne51502012-07-17 19:52

ok, det vidste jeg ikke , det var jo også en mulighed :)

carmet2012-07-18 00:44
Antal indlæg: 185

det bliver også dejligt, når man kan spille et mobil spil på tid?

Lilli2012-07-18 07:32

Det ville osse være godt, hvis man kunne spille mobil mod pc, det kan man i Wordfeu via Facebook

Lilli2012-07-25 08:42

Det ville osse være godt hvis man kunne afvise en modspiller som man kan med smid ud knappen på pc, på mobilen kan man jo feks ikke fravælge nogen med mange afbrudte spil

otnart442012-07-25 09:09
Antal indlæg: 3

I realiteten ville der være godt, hvis man kunne det samme på mobilen som på PC'en.
Det værste ved mobilversionen er, at modstanderen får 72 timer til at svare. Det bør klart nedsættes til max. 24 timer.
Mange taber interessen, når de kommer bagud. De kan så holde et spil igang i urimelig lang tid.
Endelig er det en dårlig ide at starteren får dobbelt op - enten bør begge få den bonus ved deres første "træk" eller også ingen!

hanne51502012-07-25 10:04

Jeg synes det er rigtig godt, at man får dobbelt point ved start. I wordfeud kommer man ofte langt bagud, når man starter, fordi man kun har point for sine egne brikker. I de fleste spil har den anden spiller gode muligheder for at få mindst lige så mange point i 2. træk v.hj. af de mange bonusfelter. Så på den måde mener jeg, det er fuldt retfærdigt. V.h. Hanne

catz2812 - Ikke længere medlem2012-07-25 10:26
Antal indlæg: 83

Jeg er ny på ordkamp, men har spillet WF før. Synes at ordkamp er et sjovere sted a spille, men farverne på spillepladen er lidt udvandede, i hvert fald på mobilversionen, som jeg bruger. Kunne man intensivere farven på DL, TL, DW og TW? Og så kunne det være skønt, hvis der også var et faneblad til toplisten på mobilversionen.Ellers så synes jeg, at det er en ren fornøjelse at være med i legen!

Eniac2012-07-25 11:50
Antal indlæg: 43

Når man opretter et spil bør man selv kunne sætte maks antal timer/minutter for hvert træk.

hanne51502012-07-25 16:38

Det kunne være rigtigt smart, eniac. Det er jo meget forskelligt, hvor meget tid, man har til at spille. Jeg synes, det ville være for hårdt med en 24 timers grænse- det kunne blive svært i perioder, hvor man har travlt med andet end ordkamp. Jeg oplever i øvrigt ikke andres »nøl« som det store problem - man kan jo bare starte nogle flere spil. V.h. Hanne

MrWordfeud - Ikke længere medlem2012-07-25 17:04
Antal indlæg: 299

Jeg ville gerne kunne vælge hvem jeg spiller mod på samme måde som på pc

khelmer2012-09-08 11:24
Antal indlæg: 6

Jeg savner muligheden for at se igennem de lagte brikker, så man kan se de bonusfelter der er nedenunder - det kan man i Wordfeud. Hvis modstanderen lægger et ord der giver en masse point, er det et godt lærestykke at se hvordan han har fået dem.

Lilli2012-09-08 20:53

En ting der osse ville være lækkert er hvis brikkerne forbliver i den rækkefølge man har valgt, inden man forlader spillet, så ville man have en mulighed for at huske hvad man havde planlagt.

lepenepe2012-09-08 23:09
Antal indlæg: 119

Enig med Lilli. Som tidligere fremført er jeg ligeglad med min modstanders oprindelsesby, køn, rating og for den sags skyld hårfarve. MEN jeg ville rigtig gerne kunne fravælge modstandere med mere end f.eks 3 % afbrudte spil.
Har netop igen, igen fået tildelt en modstander, jeg tidligere har spillet med, som har 8 afbrudte spil ud af 14 - og som da også afbrød sidst vi spillede med hinanden...

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?