Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Elmue | 2012-08-12 11:35 | |
![]() | Urimelig straf! Jeg er lige blevet straffet med 150 minuspoint for at opgive et spil. Samtidig er jeg blevet "advaret" om, at det er usportsligt at give op. Jeg KUNNE godt være lidt enig, der er bare lige et lille problem: SPILLET GAV MIG IKKE ANDRE MULIGHEDER! Jeg skulle lægge færste ord, og havde kun konsonanter. Det er lidt svært! Og jeg har IKKE mulighed for at passe, når jeg skal lægge første ord. Det er bare SÅ meget IKKE i orden! | |
sosili22 | 2012-08-12 12:00 | |
![]() | En anden mulighed er at bytte bogstaver. Det er jeg et sikker på, at man godt kan i første runde! | |
carmet | 2012-08-12 12:00 | |
![]() | Kunne du ikke bare bytte nogen bogstaver? | |
Lilli | 2012-08-12 12:05 | |
![]() | Det var en hård straf men det er muligt at bytte bogstaver i første omgang, du kunne osse sige pas, så muligheder havde du. Det der giver dem store straf tror jeg dog er fordi du var højere ranket end din modspiller. Bedre held næste gang | |
Elmue | 2012-08-12 12:16 | |
![]() | Bytte bogstaver? Den køber jeg! Det var jeg ikke opmærksom på. Lilli: "Pas" kunne jeg ikke, den er deaktiveret, når man skal lægge i første rrunde. Tak for svarene. | |
Lilli | 2012-08-12 14:44 | |
![]() | Ok det vidste jeg så ikke, det burde den vel ikke være, det må spil administratorerne vide noget om | |
vaffi | 2012-08-12 16:18 | |
![]() | der er jo også muligheden at lade din runde løbe ud så er det automatisk den andens tur. uanset hvad du gør vil det altid give flest minus poing at opgive | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-08-12 18:06 | |
![]() | ALtså, nu har jeg lige oprettet et nyt mobilspil, hvor jeg skal starte, og Pas-knappen virker, så ved ikke lige, hvad der er sket for dig Elmue. Hvis du opretter et nyt spil, hvor det er dig der skal starte og Pas-knappen er deaktiveret, må du gerne tage et screenshot og sende en besked til mig, så får jeg nogen til at kigge på det. Vaffi, på mobil er der ikke tid på på samme måde som på pc, så hvis han lader tiden løbe ud efter 72 timer, er det det samme som at afbryde. Der er også den mulighed at spørge modspilleren, hvad man evt. kunne gøre. Havde et spil med PC/PC og modstanderen spurgte, hvilke muligheder der var for at åbne op, så vi byttede os til et B og kunne gennemføre spillet. | |
Elmue | 2012-08-13 23:40 | |
![]() | Har du en mailadresse? Jeg kan ikke finde ud af at vedhæfte screenshot her (iPad) og jeg har netop taget et screenshot af "problemspillet".. | |