Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 872
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Ninni - Ikke længere medlem2012-10-04 11:18
Antal indlæg: 57

Lyd under spil
Af og til kommer der en lyd - som en klokke - når man spiller. Hvad betyder den? Jeg troede, der var en besked, så jeg gik ind på spillerummet, men beskeden kunne ikke väre til mig, det var en invitation fra en höjrating - måske til modspilleren? Men vi var jo igang med at spille, så da var det väl ingen idé at sende sådan en besked.

horsens - Spil admin/Forum admin2012-10-04 13:06
Antal indlæg: 9755

Det er en invitation til dig, hvis det står med grøn skrift "du er blevet inviteret af ...".
Selvom du er midt i et spil, kan du sagtens modtage invitationer. For det meste er det fordi, spilleren ikke er klar over, at du er i gang med et spil. Det er måske ikke alle, der er klar over, at når spillernes navne står med kursiv, betyder det, at man er optaget.
Hvis du spiller de langsomme spil, så har du måske tid til at skrive i fælleschatten, at du allerede er i et spil, ellers må du slå lyden fra, hvis det er forstyrrende.

Himmelpinden2012-10-04 21:06
Antal indlæg: 6238

Jeg kan godt finde på at invitere selvom jeg kan se vedkommende er i spil, jeg låser ofte mine spil og de kan jo stadig acceptere den når deres spil er færdig, hvis ingen anden har accepteret i mellemtiden. Det er selvfølgelig også helt ok hvis de bare ignorere invitationen.

bej2012-10-05 11:07
Antal indlæg: 17

når man bliver inviteret, hvad gør man så...aftaler at opette nyt spil?

vaffi2012-10-05 11:11
Antal indlæg: 790

hvis man vil spille trykker du på den åbne dør ud for spillet

Ninni - Ikke længere medlem2012-10-05 16:19

Tak for svar. Jeg vil ikke ignorere en venlig invitation, så näste gang går jeg ind i chatten og siger, jeg er optaget. Men - - hvis det nu er en invitation til min modspiller, så er det lidt flovt!! Eller er det kun mig, der hörer den "klokke"?

horsens - Spil admin/Forum admin2012-10-05 16:31

Du kan hverken se eller høre andres invitationer. Andre spillere kan heller ikke se, hvem du får invitationer af. Så hvis invitationen specielt er møntet på dig, er det altså kun dig, der kan høre klokken.

Ninni - Ikke længere medlem2012-10-05 22:14

Tak, så blev jeg det klogere! Så var det altså en "höjrating", som ville spille med mig - det er forbavsende men meget hyggeligt. Håber, det vil ske igen, selvom det indebärer en gang täv!
- Undskyld, at jeg skriver ä og ö i stedet for de danske bogstaver, men det er en svensk maskine og den kan stilles om til dansk, men ä og ö sidder på omvendt måde og så bliver det alt for besvärligt.

Misbehave2013-01-28 20:55
Antal indlæg: 150

Kan ALLE se den grønne skrift - eller er det kun een selv + den inviterede???

horsens - Spil admin/Forum admin2013-01-28 23:44

Misbehave, nej til dit første og ja til det sidste spørgsmål :) se mit tidligere svar ovenfor.

Misbehave2013-01-29 06:59
Antal indlæg: 150

Tak - det havde jeg lige overset.

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?