Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Roed | 2013-01-27 09:17 | |
![]() | Top 100 og søgefelt i forum Hvor finder man ratinglistens top100 på mobilen? -FORUM er efterhånden så stor at der mangler et søgefelt til specielle ønsker så man ikke skal rode rundt i flere minutter for at finde tråden | |
Lilli | 2013-01-27 09:51 | |
![]() | Du finder de Mobile ranglister samme sted som du finder dem fop PC-spil, når du er kommet helt frem til den ønskede listi kan du vælge mobilen ved at ændre websider til mobil i et lille vindue i den øverste halvdel af billedet. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-01-27 12:14 | |
![]() | Hej Roed Når du går på forum via "community" knappen, er det meget begrænset, hvad du kan foretage dig her. Jeg anbefaler, at du logger på ordkamp.dk via din Safari browser - her kan du se toplister og søge i forum efter et bestemt ord. Desuden kan jeg løfte sløret for, at der kommer en "topliste" knap i kommende iPhone app sammen med flere spændende tiltag - glæd jer! :) | |
Lilli | 2013-01-27 12:31 | |
![]() | Det vil vi secareaunu til | |
BenteA | 2013-01-27 13:50 | |
![]() | Jeg synes også det er "en smule" irriterende, at når man søger i toplisterne for mobilspil så hopper systemet automatisk tilbage til pc spil hvergang man skal søge en ny spiller. Jeg bruger toplisterne meget når jeg skal finde nye modstandere. Det kunne være rart, at der var seperate lister for mobil og pc. | |
Lilli | 2013-01-28 00:11 | |
![]() | Det var da noget vrøvl jeg havde skrevet der oppe, der skulle stå at det vil vi se frem til ! | |
Roed | 2013-01-28 00:22 | |
![]() | Hej Horsens husk at bestille appen med muligheden for at der markeres en anden farve eller blink på på forhåndsord. Jeg kan aldrig huske over 4 baner og med en manglende tålmodighed hvor jeg lagde mine venteord/mit næste træk/på forhåndord. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-01-28 11:33 | |
![]() | Jeg skal lade det gå videre til udviklerne :) | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-01-28 16:20 | |
![]() | Ja det ville være luksus :-) | |