Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Kimsne | 2013-03-19 22:02 | |
![]() | dårlig forbindelse ? Er der andre der oplever at det er svært at få forbindelse til ordkamp ? | |
danishhottie | 2013-03-19 22:56 | |
![]() | Jep. Det sker næsten dagligt for rigtige mange.. | |
krocket - Ikke længere medlem | 2013-03-19 23:04 | |
![]() | Hvordan begynder man på et nyt indlæg? Min veninde prøvede at blive medlem, men det gik galt for hende. Når hun nu prøver igen, siger den, at der er en af hendes navn. Mit spørgsmål: Hvordan begynder man forfra? | |
danishhottie | 2013-03-20 00:08 | |
![]() | Du skal lige op, og trykke dig ind i forum. Så står der oppe til venstre, .. skriv nyt indlæg... Håber at det lykkes for jer.. | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-03-20 00:37 | |
![]() | Krocket: Hvis man skal begynde helt forfra, kræver det at man bruger en anden emailadresse, ellers kan man ikke. | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-03-20 00:39 | |
![]() | Har hun fået aktiveringsmail?: Jeg har registreret mig men får ikke noget aktiveringsmail, hvad skal jeg gøre? Nogle gange kan det tage op til et døgn inden aktiveringsmailen kommer frem til din e-mail. Der er også risiko for at din e-mails spam-filter tolker mailen som reklame og derfor placerer den i en mappe med navnet "uønsket e-mail", "junkmail", "spam" eller lignende. Hvis du har tjekket mapperne og du stadig ikke har modtaget nogen aktiveringsmail kan du få et nyt tilsendt hvis du går til siden for nyt aktiveringslink. | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-03-23 16:40 | |
![]() | For at komme tilbage til emnet. Jeg har ikke haft problemer med forbindelsen til Ordkamp. Hvis I har problemer med forbindelsen, så prøv at slette jeres Caches og 'Midlertidige filer'. Caw | |
Himmelpinden | 2013-03-23 17:39 | |
![]() | Altså jeg oplever heller ingen problemer. | |
danishhottie | 2013-03-23 20:01 | |
![]() | Caw, hvordan gør man det. For har tit problemer med at komme ind på mobil spillet og ryger af flere gange når jeg spiller på pcen .. | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-03-23 23:21 | |
![]() | Danishhottie: Hvilken mobil har du? Og hvilken browser bruger du på pc'en? (Chrome, Internet Explorer, Safari etc.) Caw | |
danishhottie | 2013-03-24 00:09 | |
![]() | HTC og internet explorer..tror jeg nok.. ;) | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-03-24 23:39 | |
![]() | Hvad angår HTC'en ved jeg ikke nok om den til at kunne hjælpe dig der. Dog så er det ofte sådan, at jo flere apps og andet, der bruger masser af datamængde, får ofte en mobil til at reagere langsommere med tiden. Jeg ved ikke hvordan det er med Androids, men min far fik engang at vide af en 3-medarbejder, at hvis man har problemer med sit netforbindelse på sin iPhone, så skal man prøve at nulstille sine internetindstillinger. Med Internet Explorer går du ind under Internetindstillinger og tryk 'Slet...' under 'Browserdata'. Derefter afkrydser du ved 'Midlertidige filer' og trykker Slet. Caw | |
danishhottie | 2013-03-25 00:28 | |
![]() | Ok. Tak fordi du prøvede at hjælpe.. ;) min er tit nul stillet og alt bliver slettet, fordi det er en møg mobil, og går tit i stykker og fryser i teksten.. men læser om flere hvor de heller ikke kan komme ind på spillet , før flere forsøg.. Men endnu engang tak .. ;0) | |