Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
SteenKR - Spil admin | 2013-04-02 22:56 | |
![]() | "Du skal opgradere appen...' Jeg kan ikke længere få lov at spille Ordkamp på min iPhone. Følgende besked kommer, når jeg prøver at gøre noget: "Du skal opgradere appen for at kunne fortsætte med at spille ordkamp." Jeg aner ikke, hvordan man opgraderer! Jeg har aldrig været i stand til at købe Premium (Den siger noget med Sandbox-miljø, og så hopper den tilbage), selv om jeg har forsøgt MANGE gange. Hvordan opgraderer jeg, og hvordan køber jeg Premium? Thanx. Og gerne hurtig svar - jeg har jo fem spil i gang. :o) | |
hanne5150 | 2013-04-02 23:10 | |
![]() | Er du sikker på der ikke står "opdatere"? I så fald skal du nok bare ind i app-store og finde spillet, og her skulle du kunne hente en opdatering. Sådan er det i hvert fald nogle gange med andre spil. V.h hanne | |
SteenKR - Spil admin | 2013-04-02 23:42 | |
![]() | Der stod faktisk opGRadere, men tricket hjalp alligevel. Tusind tak Hanne! | |
SteenKR - Spil admin | 2013-04-03 01:33 | |
![]() | Og jeg skulle da bare gå ind i Shoppen for at købe Premum. Mænd... | |
Monk - Administrator | 2013-04-03 06:56 | |
![]() | Det som menas er Opgradere via AppStore til seneste version (kostar ikke något) | |
Lilli | 2013-04-03 07:11 | |
![]() | Jeg har to forskellige versioner, på henholdsvis mobil telefon og IPad er det muligt at få dem synkroniseret? | |
Frk Schmidt | 2013-04-03 21:43 | |
![]() | Altså Steen, har du aldrig lært at shoppe ?? ;-) | |