Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Pedal | 2013-04-12 13:17 | |
![]() | Hvad går mon galt? Hej Jeg har netop spillet med Viumcity, som desværre oplevede noget, jeg også har oplevet. Det er, som om brikkerne ikke flytter sig rigtigt eller tager andre med sig - er der nogen, der har oplevet det samme? Og hvad søren kan man gøre ved det? For det er lidt træls! Smil fra Pedal | |
pvillumsen - Ikke længere medlem | 2013-04-12 13:47 | |
![]() | Det er så rigtigt, man er jo helt ude i, at det måske er musen der er noget i vejen, kedelige betragtninger. Men det er rigtigt at brikkerne følger med eller hopper tilbage, Tja det for træls. :-D | |
labas02 | 2013-04-13 12:36 | |
![]() | Hej! Jeg har også oplevet det - og det var musen som drillede, så prøv med nye batterier :-) | |
Vonne | 2013-04-13 13:33 | |
![]() | Jeg har de sidste par dage ikke kunnet flyttet med bogstaverne enkeltvis !? prøver jeg at flytte med en enkelt ....lytter alle medog fordeler sig hvor det passer dem ... rigtig træls....har mistet meget de sidste par dage !!...kan se at andre har problemer !! :-( | |
Vonne | 2013-04-13 13:33 | |
![]() | ret : flytter | |
pvillumsen - Ikke længere medlem | 2013-04-13 15:10 | |
![]() | Nye batterier eller er programmet bare for dårligt, har en mus connected, så det må være oget andet :-) | |
Vonne | 2013-04-13 15:55 | |
![]() | det kan ikke være musen....plejer ikke at døje med det ! ? | |
BenteA | 2013-04-13 19:00 | |
![]() | Ja jeg har oplevet det rigtig tit, og det er faktisk også en af grundene til at jeg nu spiller mest mobil. Det kan dog også være musen det er galt med, men jeg oplever også tit problemet den ene dag, og næste dag kører spillet fint igen uden jeg har skiftet mus eller batterier. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-04-13 19:28 | |
![]() | Det kunne måske have noget med netforbindelsen at gøre, tænker jeg? Hvis forbindelsen et dårlig eller ustabil, kan brikkerne ikke rigtigt følge med. Kører I på trådløs, der har har problemet? | |
Vonne | 2013-04-13 21:45 | |
![]() | Vi har ikke problemer med andre ting !? men der er åbenbart flere der har oplevet det de sidste par dage !? | |
BenteA | 2013-04-14 14:11 | |
![]() | Vi har heller ikke problemer med andre ting, men problemet har været der mere eller mindre siden jeg blev medlem, det var vist omkring nytår 11/12, og der har været skrevet om det i forummet flere gange. | |
Himmelpinden | 2013-04-14 14:22 | |
![]() | Det er træls at nogle har problemer, men det er altså ikke alle. Jeg har aldrig haft problemer hverken på pc eller mobil spil. Oplever at siden kører super stabil. | |
Pedal | 2013-04-15 20:06 | |
![]() | Jeg kører på trådløs, men kan ikke se, at det skulle være et problem, da vi har to firmaer og alt i privaten, der kører upåklageligt. Så det må næsten være spillet, den er gal med - også selvom jeg ikke bryder mig om at sige det ;-) | |
Misbehave | 2013-04-17 07:25 | |
![]() | Vil bare lige sige, at min mus også teede sig underligt fornylig. Jeg følte, jeg måtte holde igen på musemåtten med den ene hånd, det var, som om den flyttede sig - lige indtil jeg opdagede, at selve hullet midt under musen var fuld af kattehår. Efter jeg fik blæst dem væk, har musen teet sig helt normalt. | |