Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
blomst8800 | 2013-04-16 11:33 | |
![]() | hjælp Hvordan laver jeg en ny bruger på min HTC, har lavet en ny bruger på com, men kan ik få den med over på min mobil, har kigget/søgt ja læst jeg ved ik hvor meget herinde nu, så ja er der nogen der kan hjælpe mig, tak. | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-04-16 11:51 | |
![]() | Du kan godt bruge den samme profil på pc-spillet og app'en. Hvad siger den, når du prøver at logge ind? Caw | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-04-16 12:06 | |
![]() | Hej blomst, jeg har slettet den anden tråd, da vi ikke er så glade for flere tråde med samme overskrift og som omhandler samme problem. Du skrev: "Det er mig igen med et lille problem på min HTC hvor skal jeg gå ind for at lave en ny bruger, så jeg har 2, det eneste jeg kan huske og finde er opret nyt spil, deltag i spil eller udfordre en ven." Hvad er dit spørgsmål her? | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-04-16 12:07 | |
![]() | Kan forstå på dit andet indlæg i den anden tråd (den anden tråd er slettet, for ikke at skulle svare i to forskellige tråde), at du gerne vil logge ind med din nye profil på din HTC. Derfor skal du logge ud fra din nuværende bruger på din mobil. Dette gør du ved at gå ind i Indstillinger (mener det er et ikon af en svenskernøgle på en HTC) og vælge 'Log ud'. Efter du har gjort det, kan du logge ind med din nye profil. Caw | |
blomst8800 | 2013-04-16 13:46 | |
![]() | Ok tak til jer begge, ok så kan jeg godt forstå det, men det er noget indviklet synes jeg, men prøver. | |
blomst8800 | 2013-04-16 13:52 | |
![]() | Det er der så ikke Caw der er alle mulige andre ting jeg kan, men ik noget jeg kan se, ok der kan jeg vælge og logge ud, åh ja. | |
Roed | 2013-04-16 18:42 | |
![]() | en Svensknøgle. (ikke svenskernøgle hihi) | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-04-16 18:55 | |
![]() | Fandt du ud af det blomst8800? Haha Roed, jeg har ikke den største viden indenfor værktøj, jeg plejer at lade en mand stå for det ;-) Caw | |
Roed | 2013-04-16 23:28 | |
![]() | Det var for at forskåne dig fra.. .... øh det er måske et damescoretriks. Ja bliv bare ved med at sige svenskernøgle, skruermaskine, vaterpind eller målerulle hvis du skal have kløerne i den generte men flotte håndværker. :)) | |
blomst8800 | 2013-04-17 00:32 | |
![]() | Nej desværre Caw. | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-04-17 00:54 | |
![]() | blomst8800: Jeg bliver nødt til at få forklaret hvad det helt præcist er hvad du vil. Vil du gerne lave en ny profil eller har du allerede gjort det? Hvis du allerede har oprettet en ny profil, så skal du logge ud af den gamle profil du er logget ind med, for efterfølgende at logge på med den nye profil. På en Android kommer du ind til indstillingerne ved at trykke på ikonet med en skruetrækker og svensknøgle. På nedenstående billedelink er det ikonet ved siden af "Nyt spil". lh5.ggpht.com/6YRWfP...S- e-peObJI (linket er helt ufarligt og er til billedet fra Google Play) Caw | |
sakariasen1g | 2013-04-17 09:16 | |
![]() | Hvordan får man alle sammen frem på en gang er ny spiller og kan ikke finde ud af det er der nogen der kan fortælle mig det. | |
Lilli | 2013-04-17 22:07 | |
![]() | Hvad mener du med at få alle sammen frem på en gang? | |