Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
danishhottie | 2013-05-17 12:05 | |
![]() | Hjæææææælp... Hej.. Er der nogen der kan hjælpe mig ? Mistede lige pludselig både lyd og ikon, som skulle fortælle mig, når det var min tur. Så ville afinstalerer ordkamp og hente det ned igen. ca. 1 uge siden at jeg gjorde det samme uden problemmer. Men nu skriver google play at den ikke findes. De har selv lavet en masse om derinde på play. Jeg prøver så at finde ordkampen over pcén, men der kommer kun det alm. pc spil, spillet til iphone, ipad og i en svensk eller norsk udgave. Intet jeg kan bruge til min møg HTC Wildfire S. mobil... Alle mine sider skriver på dansk... Selv om jeg vidste der nok ikke var gode råd at hente, har jeg også prøvet at ringe om hjælp hos 3.. Men da det jo er fra google play, man ikke kan få den fra, er der ikke andre jeg lige ved hvem jeg kan kontakte.. Så hjælp søges.. mener jeg har prøvet alt.- På forhånd mill. af tak og stor undskylding til jer der venter i mine spil. | |
birnie2 | 2013-05-17 12:49 | |
![]() | Har du prøvet kun på google og ikke google play.? Jeg får heller ikke notifikationer mere - samme problem som dig. Tror der måvære flere der har det problem. Mine indstillinger står til notifikation både ved lyd og ikon. Jeg kan prøve at kopiere http adressen til dig og sende den til dig i en mail. Jeg opretter rn ny tråd og spørger om flere har det samme problem. Min mail kan du se i mobil 1500 4. Så kan du sende mig en mail. Bagefter kan du prøve at kopiere adressen ind i din søger. | |
danishhottie | 2013-05-17 13:15 | |
![]() | Hej søde.. Har prøvet alle steder og det er efter play selv har lavet om, at ordkamp også er forsvundet. Så det er måske dem der står bag ordkamp der ikke har opdateret den til alm smartphones. Og går bestemt ikke ud og køber en Iphone eller Ipad for at kunne spille igen. Har sendt dig en privat besked med mit nr. knus og tak for alt det du prøver at hjælpe mig med ;) | |
birnie2 | 2013-05-17 13:32 | |
![]() | Hvad skriver du i browseren når du søger | |
birnie2 | 2013-05-17 14:16 | |
![]() | Prøv i browseren at skrive ordkamp på dansk til android der findes flere som der står gratis på men læs først hvad der står nogle er på svensk. | |
birnie2 | 2013-05-17 14:17 | |
![]() | Du skal vælge den hvor der står spilleapps android står lidt nede på siden | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-05-17 16:05 | |
![]() | Prøv dette her og se om det hjælper: forums.lenovo.com/t5...a- p/749935 Caw | |
danishhottie | 2013-05-17 16:22 | |
![]() | Tusinde af tak Caw.. Men måtte gætte mig til hvad punkt 7 var og ved punkt tror det var 9 eller 10, der slap min engelsk kunskab op.. Så nu ved jeg ikke hvad jeg så har fået lavet. Men kan stadig ikke forstå hvorfor jeg skal slette en masse, når den ikke engang er længere på google play.. Men alligevel tak for forsøget og god pinse. | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-05-17 16:29 | |
![]() | Dansishhottie: Heg tror guiden er oprindeligt til tablets. Jeg tror det vigtigste er, at du får renset caches. Brug dette link i stedet: support.google.com/g...72 33?hl=da Caw | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-05-17 16:31 | |
![]() | På nettet er adressen til Ordkamp Free her: play.google.com/stor...&a mp;hl=da Caw | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-05-17 21:46 | |
![]() | Hvis du ikke kan finde Ordkamp på Google Play, men andre kan, så skyldes det noget hos dig. Når jeg læser om problemer med Google Play, så henvises der altid til at rydde caches og data. Caches og data er så vidt jeg husker, information om din gøren i Google Play. Som alle andre lagre, både fysiske og digitale, så kan et lager blive rodet til, som gør det svært at kunne optage nye ting. Så nogle gange er man nødt til at tømme lageret. Caw | |
danishhottie | 2013-05-17 23:34 | |
![]() | Der har jeg været inde flere gange.. den skriver stadig.. din enhed er ikke kompatipel med denne versin. Men kan stadig få den svenske, men den ville jeg ikke ha. og hvis jeg går direkte igennem google play, skriver den også stadig..der blev ikke fundet nogen resultater for "ordkamp" Kan dawnlodde alle andre spil, bare ikke ordkamp | |