Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 931
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
lepenepe2013-05-21 22:31
Antal indlæg: 119

Brættet skal synkroniseres?
Ny variant i mobilspil: min modstander har lagt ud. Da jeg lægger mit ord får jeg besked om, at brættet skal synkroniseres. Jeg trykker OK - og mine bogstaver ikke alene forsvinder fra pladen - de bliver også erstattet af andre bogstaver. Ret surt, da mit oprindelige ord på 6 bogstaver måtte erstattes af et ord på 2 bogstaver, og det kostede lige 2 røde felter...
Forklaring?
Har det betydning at jeg havde været inde på spillet på android - men forsøgte at lægge mit fantastiske ord på i-pad ?
Men alligevel besynderligt...

Caw - Spil admin/Forum admin2013-05-22 00:15
Antal indlæg: 989

Det er en fejl der tidligere opstod hvis du lagde ned samtidig med du mistede/havde svag forbindelse. Synkroniseringen er for at rette på denne fejl. Fejlen skyldes at nogle af dine bogstaver ikke blev skiftet ud før, og du derfor har nogle bogstaver du i realiteten ikke kan have, derfor synkroniserer den.

Har du den senest opdaterede version af Ordkamp?

Caw

MrsSweDane2013-05-22 19:41
Antal indlæg: 5948

Den situation fremkommer ofte når man veksler mellem forskellige mobilenheder.
Man har allerede brugt den pågældende bogstavpulje tidligere på en anden enhed, men den pågældende enhed viser stadig den gamle pulje.

Jeg har vænnet mig til at lave logud/login hver gang jeg fortsætter et spil på en anden enhed.

lepenepe2013-05-22 22:29
Antal indlæg: 119

Tak for svar. Jeg vil helt sikkert tænke en ekstra gang fremover inden jeg veksler mellem mobilenheder. Og ja - såvel android som i-pad har seneste versioner...

lang932016-03-11 19:32
Antal indlæg: 14

Tak for svar. Jeg kan ikke forstå at den igen beder om at synkronisere når jeg ikke spiller p.t på i-Phone og ikke har en Android.

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?