Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
danishhottie | 2013-06-03 14:35 | |
![]() | Hurtig hjæææælp søges igen igen.. Så er den sgu gal igen.. og hurtig hjælp søges. Efter alle de problemer jeg fik sidst, da jeg afinstalere ordkamp og skulle hente det ned igen. Har en venlig sjæl lånt mig en iPhone 3, fordi denne alm. Smartphone skal tilbage til forhandleren, da den bliver ved med at gå i stykker.. Mit problem er nu, at den udgave i har til iPhone , heller ikke dur til en iPhone 3.. Har været i kontakt med appel og den kan ikke opdateres til den version i køre spillet over. Som jo ellers burde være bedre end det møg jeg lige nu har. Så kan i på nogen måde igen nedtone jeres udgaver, så man igen kan være med eller skal man helt snart bare opgive det? For det giver sgu noget stress og irritationer.. På forhånd tak .. | |
Monk - Administrator | 2013-06-03 19:03 | |
![]() | Ordkamp-appen kräver iOS 4.3 eller senare. Detta är ett krav fra Apple for att kunna understödja den nya skermen på iPhone 5, så riktigt mange apps har nu valt iOS 4.3 som minimum requirement. iPhone 3GS kan opgrades till både iOS 5 og iOS 6 men det er korrekt att den alla första iPhone 3 ikke understödjer mer än iOS 4.2 og därmed ikke stödjer f.eks. Ordkamp-appen. | |
danishhottie | 2013-06-03 19:59 | |
![]() | Tak for hurtig tilbage melding monk. Men alt det havde appels tekniske afd. Fortalt mig.. håbede bare på at i kunne nedgradere jeres version igen, som i gjorde med alm smartphone.. Men det kan jeg så forstå at det kan I ikke.. Så bliver der bare en pause fra mig af en mdr tid, før HTC har kørt sagen om en ombytning eller pengene tilbage fra min mobil. Hvis de i butikken ikke kan låne mig en smartphone.. de plejer kun at udlåne de helt gamle, som ikke kan komme på nettet.. Stort øv. Men tak for svar.. | |