Spillerum
Giraffen2
Krokodillen0
Indloggede2
Mobilspil
Igangværende2 733
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Norma2013-06-08 00:48
Antal indlæg: 5

modspillers tid forlængst udløbet, men
hvis jeg vil lukke spillet får jeg at vide, at det er mig der opgiver, hvorfor?? (modspiller har ikke reageret i mere end 25 min)

Caw - Spil admin/Forum admin2013-06-08 01:11
Antal indlæg: 989

Hej Norma

Kan se at i spillet udløb din tid. Det er din forbindelse der er røget. Hvis tiden opfører sig underligt, så skyldes det at din forbindelse røget. Hvis det sker igen, så luk vinduet ned, og gå ind i Giraffen igen.

Caw

Norma2013-06-08 22:42

Ikke helt rigtigt. Jeg kan se at der stadig er forbindelse, da modspillers tid stadigvæk tæller. I mit spil har jeg stadigvæk god tid tilbage. Går jeg ind for at lukke for spillet får jeg at vide at det er mig der giver op, og derfor får strafpoint. Det er ikke første gang jeg har oplevet det.

Norma2013-06-08 23:06

PS Ja jeg blev frakoblet en gang tidligere i spillet, men tilkoblede mig igen med det samme, og spillet fortsatte.

danishhottie2013-06-30 01:05
Antal indlæg: 7798

Jeg har haft de samme problemer på pc.. Derfor røg interessen for at spille der. For det var ikke altid, man vidste at forbindelsen var røget.

Men det sker da næsten også dagligt, at man ikke kan komme ind på ordkamp over mobilen, selvom der er fuld forbindelse på mobilen både den alm og wifi, der overtager hvis den alm forsvinder..

wizard - Ikke længere medlem2013-06-30 09:52
Antal indlæg: 37

Det kan have betydning, hvilken browser man bruger. Jeg skiftede fra Firefox til Chrome, og siden har jeg ikke haft den slags problemer. Jeg mistede forbindelsen konstant med Firefox.

Norma2013-07-01 00:13

Jeg kører kun med Google Chrome så det kan ikke være derfor.

LNL2013-07-05 20:10
Antal indlæg: 32

har også lige oplevet noget underligt med tiden. Kom til at åbne spillet i to vinduer, og selv om det blev spillet færdig på normal vis, talte tiden i det andet vindue stadig, og jeg stod til at have overskredet tiden med 29 minutter - den talte stadig, da jeg opdagede det ... længe efter spillet var slut. For at komme ud af det var jeg nødt til at sige ja til at give op.

Himmelpinden2013-07-06 10:10
Antal indlæg: 6246

LNL, når man kigger i din statistik for de seneste par dages spil, så har du ikke afbrudt eller givet op i nogle spil. Så det har ikke kostet dig noget i hverken rating eller tabte spil.

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?