Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-06-26 17:55 | |
![]() | Kun 6 brikker? Flyttet Nikolais indlæg hertil/ Rebecca Hej spille kaptajner ;-) da jeg ikke lige kan se hvordan jeg starter en ny tråd - så skriver jeg her. Tror jeg har fundet en lille fejl i spillet i dag. Jeg kom til at bytte alle 7 bogstaver hvor af den ene brik var en joker - og så fik jeg kun 6 brikker tilbage !! Skal jeg så spille med kun 6 brikker resten af kampen ? - hilsen Nikolai ;-) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-06-26 19:36 | |
![]() | Hej Nikolai, har skrevet en privat besked til dig med min mailadresse. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-06-27 11:42 | |
![]() | Nå, det er en meget spændende sag, det her :) Nu har jeg også lige testet det. Ja, det er sandt nok, at man altså får en brik mindre, hvis man bytter sin joker væk. Det kan computeren nok ikke helt fatte, at man gør! :) Nikolai fik efter 2 runder en joker, som han gik ud fra var den samme som han byttede væk, men det er altså joker nr. 2, han har fået. Jokerne kommer ikke tilbage i spillet, hvis man bytter dem væk. Jeg testede det nemlig ved at bytte begge jokere væk, og de kom ikke tilbage. Jeg måtte passe mig ud af spillet, selvom jeg havde lagt den sidste brik, for spillet tror jo, at jokerne stadig er der... Så, LAD VÆRE med at bytte jeres jokere væk! :) Jeg får programmøren til at kigge og fikse det. | |
MrsSweDane | 2013-06-27 11:57 | |
![]() | Udvikleren har - meget forståeligt - ikke haft fantasi til at forestille sig at nogen ville bytte en joker :-) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-06-27 12:39 | |
![]() | Haha nej, det sker nok ikke så tit, at man bytter sin joker væk. Har testet det på pc-spil, og her er der ingen problemer, så det er kun på mobilspil, at fejlen opstår. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-06-27 15:05 | |
![]() | Update: det er kun på IPhone, at fejlen opstår. Den blanke brik bliver ganske enkelt usynlig hvis man vil bytte den uden først at vælge et bogstav. For at se den igen, skal man lukke appen ned. | |