Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 859
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
horsens - Spil admin/Forum admin2012-02-29 00:49
Antal indlæg: 9756

TIL ALLE NYE MEDLEMMER!
GODE RÅD:

Gør jer selv den tjeneste at læse "Spilleregler" samt "Populære spørgsmål" igennem (klik på fanerne ovenfor).
Klik derefter på Forum og læs ligeledes ALLE indlæggene igennem.

Ja, der er meget, men tro mig, I bliver så meget klogere og meget bedre klædt på til at spille herinde.

I har sikkert mange spørgsmål, og de fleste svar er at finde i indlæggene, så skal I ikke til at stille de samme spørgsmål, som er blevet stillet adskillige gange før, hver gang et nyt medlem kommer til!

Hold jer væk fra PANIK og HAST spil. Det går for hurtigt her i starten. Så kan I heller ikke nå at stille spørgsmål undervejs. De fleste foretrækker STRESS.
Vær ikke bleg for at kaste jer ud i et spil med hajerne. Det kan godt være, I bliver banket sønder og sammen, og hvad så!? I mister jo ikke andet end rating-point, som jo er ganske gratis. Brug disse spil til at lære nye ord og lur hajernes taktik. Hvad gør de for at opnå så mange point? Det er af de bedste, at man lærer noget af.
Accepter at I taber stort til at starte med, men klø på, for på et tidspunkt så vender det, og det er jeres tur til at vinde over dem, der engang gav jer smæk :)
Stil spørgsmål i chatten under et spil - de fleste er rigtig flinke til at svare og hjælpe. Men hvis I har gjort forarbejdet med at læse indlæggene, så er der faktisk ikke så meget at spørge om, da næsten alle tænkelige spørgsmål er blevet stillet før.

Så vil jeg bare slutte af med at ønske jer alle velkommen til Ordjagt. Det er dejligt, der altid er nogen at dyste mod.

Greta2012-02-29 06:55
Antal indlæg: 222

Tusind tak for de viise ord og den varme velkomst, jeg er fuldstændig enig!
Hilsner fra en spiller, der ikke længere helt ny :), men ej heller en af de garvede :)
Go Ordjagt!

bulle2012-02-29 14:50
Antal indlæg: 13

Der skal jo faktisk en del til at miste rating mod hajerne, da ratingsystemet er sådan at hajerne skal vinde ret stort for at få noget ud af en kamp mod en 1000-rating...

Bjørk2012-02-29 17:10
Antal indlæg: 1

godt sagt nu hvor jeg er ny

Caw - Spil admin/Forum admin2012-02-29 19:20
Antal indlæg: 989

Godt skrevet/fortalt horsens.
En ekstra ting:
Forummet har en søgefunktion. Før I starter med en ny tråd, så prøv at søg efter det nøgleord i søger viden om. F.eks. "elefantmedaljen". Mange gange er der allerede oprettet en tråd om netop det man søger svar på.

Caw

Marlin2012-02-29 19:37
Antal indlæg: 423

Hej Caw
Der er en fejl i søgefunktionen, der står søk i stedet for søg
Venlig hilsen
Marlin

Caw - Spil admin/Forum admin2012-03-06 23:19

Vil sige det videre - tak.

Caw

Summerbird2012-03-10 04:38

Det var godt at læse ovenstående indlæg - for jeg har næsten ikke flere point tilbage :)

Poul2012-05-09 08:30
Antal indlæg: 28

Jeg er ny spiller, og jeg begyndte på et spil. Da jeg skulle sende mit første 'spil', trykkede jeg på 'send', og der skete ingenting, og tiden gik...hvad skal jeg gøre, sammen med at trykke 'send' ?

Caw - Spil admin/Forum admin2012-05-09 09:21

Hej Poul, velkommen til =)

Jeg tror du har trykket på den forkerte knap, du skal trykke på knappen "Læg", for at kunne lægge ord ned.

Caw

SteenKR - Spil admin2012-05-18 00:21
Antal indlæg: 977

SEND trykker du på, nård u vil sende en besked, du har skrevet til din modstander.

hag2012-06-04 16:53

jeg vil gøre mit bedste

bej2012-06-04 22:19
Antal indlæg: 17

undrer mig over som ny spiller, at der er mange ord, som jeg vil anse alm.
ikke godkendes. Eksempelvis forkortelser som pc og cd er en klasikker -alle der får et c ender tit med den. Men ca. gælder ikke, ej heller wc.
Også godtager den nogle egennavne men ikke andre, hmm Jeg er stødt på mange flere ord, men i kampens hede, har jeg desværre ikke fået dem skrevet ned.

tittit542012-06-04 22:34
Antal indlæg: 278

hej bej - og der vil komme rigtigt mange flere ord der heller ikke accepteres - sådan er det. Der bruges en bestem Retskrivnings Ordbog fra 2001 (RO) og det er udelukkende den der ligger til grund for hvilke ord der accepteres og hvilke der ikke gør.
Der skulle snart komme en opdatering af denne RO og så ændre det jo igen på tilkommende ord og sikkert også nogle man tidligere har kunnet lægge.

Men du har i mellemtiden en super mulighed for at studere og lære om hvilke forkortelser der er accepteret + hvilke ord der evt. kan skrives med C, Z, X da der er lavet lister og disse kan alle læses i forum - så er du da lidt på vej :)

hilsen tittit54

ABN2012-06-18 21:39
Antal indlæg: 121

Hej. Jeg er ny her og spiller på mobilen og meget af det I skriver her gælder vist kun for PC spillet, bl.a. det med at klikke på faneblade med ofte stillede spørgsmål. Er der nogen som ved om det er muligt at få et 'BIP' når en modspiller lægger et ord ?

hanne51502012-06-18 21:47
Antal indlæg: 94

Ja, det kan du. Oppe under »indstillinger« (værktøjs-ikonet) kan du angive om du ønsker lyd, blink eller begge dele. Dette gælder i hvert fald for Android udgaven. V.h. Hanne

ABN2012-06-18 21:56
Antal indlæg: 121

Tak, men jeg spiller på IPhone og jeg kan se noget tilsvarende det som du beskriver men jeg er som sagt ny så måske overser jeg det bare :-)

mariannehe2012-08-25 09:35
Antal indlæg: 2

Hvordan sletter jeg afsluttede spil

mariannehe2012-08-25 09:40
Antal indlæg: 2

Har også problemer medat få billede på den skriver afventer godkendelse men der sker ikke mere

Caw - Spil admin/Forum admin2012-08-25 11:34

Det er endnu ikke muligt at slette afsluttede spil.

Hvad angår billedet burde du gerne have en meddelelse i din Ordkamp-indboks.

Caw

Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?