Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende2 829
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Ludvig49 - Ikke længere medlem2013-10-23 23:06
Antal indlæg: 1751

Og det er jo det skønne ved dette spil. Man sidder med alle de gode bogstaver - og ind fra sidelinjen kommer et finurligt ord, ens gamle mor ikke havde præsenteret en for. Så blev man lidt fattigere på rating men meget klogere :-)

holk612013-11-30 17:15
Antal indlæg: 8442

Prøv korrespondance skak! Umuligt st snyde!!

Anneli682013-12-01 13:37
Antal indlæg: 85

Jeg spiller altid kun med folk som er tæt på min egen rating og jeg spiller ikke særlig meget mest i perioder. Hvis nogen snyder hvilket jeg ikke tror jeg har været ude for har de jo egentlig ikke vundet sådan rigtigt. Det er lidt sølle at snyde. Jeg lægger også ord jeg ikke vidste fandtes bare ved at prøve mig frem. Jeg er meget imponeret af de rigtig gode som kender utrolig mange ord og prøver også at lægge nogen af dem ind på hjerne lageret til senere brug men har ikke tiden til at gå så meget op i det som nogen gør og dermed blive bedre så jeg roder rundt i samme rating nogenlunde. I ordkamp gør øvelse mester og selvfølgelig skal man kunne lide ord og ikke være helt tabt bag en vogn.

steennielsen2013-12-23 11:40
Antal indlæg: 1958

Jeg tror det er med Ordkamp, som med cykelsport, man kommer ikke til tops, uden at være dygtig !!

Flou2013-12-23 12:21
Antal indlæg: 987

Så er man da dopet Steen

Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?