Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
RelaxingPlay | 2013-11-27 16:01 | |
![]() | Jeg siger tak :) Det er nok bare en ny måde at spille på, som man lige skal vænne sig til. Mister kampene ikke sin intensitet og spænding, ved at man aldrig rigtig er i gang med kampene. Man lægger lige et ord og så lægger modstanderen måske sit om en 20 - 40 timer. | |
HØT | 2013-11-27 16:08 | |
![]() | Nej det er ALTID lige spændende hvergang. Især under turneringerne. Men også i hyggespillene. Vi vil jo gerne allesammen vinde hvergang. :-) | |
vinter | 2013-11-27 16:47 | |
![]() | Jeg synes også, det er ærgerligt at folk forsvinder. Jeg spiller både på PC og Ipad og synes, det er to forskellige ting. Og så er vi stadigvæk en del, der sender høflighedsfraser og småchatter lidt undervejs! Så kom tilbage, hvis I er blevet afskrækket! Vi savner jer!! | |
langager | 2013-11-27 23:13 | |
![]() | Hej.jeg kunne godt lide at spille på pc, men efter jeg har fået iPad, må jeg sige at det er dejligt. Jeg har ikke pc mere, så jeg må " nøjes" med min søde iPad.Hej til alle mine gamle venner herinde. | |
bmtafjje | 2013-11-28 07:42 | |
![]() | Vidste slet ikke jeg kunne bruge pc til ordkamp og wordfeud- men synes ikke der er mange spillere generelt og ellers ved jeg ikke hvor jeg finder dem God dag derude | |
Himmelpinden | 2013-11-28 21:58 | |
![]() | Nu kan jeg se du ikke har spillet nogle pc spil endnu bmtafjje, så du logger ind på ordkamp via pc og vælger typisk giraffen som du ser i venstre side, så er der som regel nogle du kan spille mod. | |
fr-jensen | 2013-11-29 20:41 | |
![]() | Hej herinde :) Jeg vil gerne give mit besyv med. Jeg spiller ordkamp på PC - og kun på PC - og har vist været med (mere eller mindre i perioder) næsten siden starten. For mig er det den bedste måde at spille på. Når jeg er i et spil, vil jeg gerne fokusere på det og gøre det færdigt. Det giver mig en bedre fornemmelse af kontakt med den jeg spiller med, og jeg er glad for, at der stadig er en hyggelig flok mennesker, der kigger herind ind imellem - hvadenten i en til en lille "sludder" eller ej - sådan er vi jo forskellige, og det skal der være plads til. Jeg bryder mig ikke om spil på mobilen, der kan vare over flere dage, og hvor ens modstander kan være fraværende i lang tid. Det er efter min mening kontaktløst - men det passer jo meget godt ind i tidens trend, hvor multitasking er populært - og fokusering en mangelvare. Kære SteenKr - som du måske kan se deler jeg ikke din opfattelse af, hvordan det er atfærdes herinde (altså i PC-versionen) og jeg kan ikke følge dig i, at det ikke længere skulle være hyggeligt at være herinde. Faktisk er vi da vist en del, der hygger os med at være her. Det sårer mig faktisk lidt, at du Steen, som spiladministrator, kan udtale dig så kategorisk afvisende overfor PC-versionen af spillet . Jeg håber sandelig ikke, det er mig, der har været med til at skræmme dig bort, for faktisk anser jeg da mig selv for en høflig og venlig sjæl. | |
lepenepe | 2013-11-29 20:58 | |
![]() | Som fr-jensen har jeg næsten været med fra begyndelsen. Dengang var det udelukkende pc-spil. Jeg sætter også stor pris på mobilspillene, men det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg savner pc-spillene ind imellem. Der er noget ved at være "på" her og nu... Pc-spil kan jeg bare ikke spille på min I-pad - sådan en har nemlig ikke flash - og det er efterhånden sjældent, jeg får slæbt den bærbare frem... | |
RelaxingPlay | 2013-11-29 22:51 | |
![]() | JEG ER FULDSTÆNDIG ENIG I ALT HVAD DU HAR SKREVET FR-JENSEN | |
mutti 99 | 2013-11-30 00:43 | |
![]() | Jeg er også enig i det fr-jensen skriver om at det skam stadigvæk er hyggeligt at spille pc-spil herinde. Man behøver jo hverken spille hast eller panik hvis man gerne vil have lidt tid til at tænke over spillets muligheder hvilket man har svært ved når man spiller hurtigere end stress synes jeg. Vi er heldigvis en lille sej flok der holder fast i at spille på pc' en og hygger os med det. Men det ville da være dejligt hvis vi var lidt flere. | |
LNL | 2013-11-30 01:47 | |
![]() | Helt enig, Mutti og fr.jensen. Håber der kommer en "kombinationsmulighed" engang, så man kan spille begge varianter fra både mobil/Ipad og pc. For pc er ikke fremtiden, og det ville være så trist hvis man ikke længere kunne spille den variant herinde. Der er for mig, en helt anden oplevelse af nærvær, i et spil der spilles til ende med det samme. Men forstår da fuldt ud at den anden spiltype passer nogle bedre, hvorfor det ville være suverænt om man kunne vælge. | |
Misbehave | 2013-11-30 06:09 | |
![]() | Nu skal man jo ikke reklamere for andre spil herinde, er jeg tidligere blevet belært om; men noget skal der vel ske i takt med, at folk forsvinder væk fra PC-udgaven. Jeg spiller både ordkamp.dk og webfeud.dk (på PC, da jeg ikke har andre platforme), hvis jeg savner modspillere. Webfeud er et godt alternativ, og jeg optræder samtidig som selvudnævnt ambassadør for ordkamp derinde. Jeg gør alt, hvad der står i min magt, for at lokke dem hid via chatten. Og et par stykker har da også oprettet sig og været på gæstevisit herinde. Ens for alle var, at de intet kendte til ordkamp's eksistens på forhånd - ligesom I måske ikke kender til webfeud???. (Spillet virker bedst vedr. lyd og farver, hvis man logger på via Chrome). Wordfeud er mig bekendt også udelukkende mobil-baseret - eller??? | |
psp20 | 2013-11-30 08:34 | |
![]() | Kunne man reklamere lidt på mobilen for dette super pc-spil? | |
Flemming | 2013-11-30 09:52 | |
![]() | For mig er der ingen tvivl - PC-baseret spil er langt det sjoveste. Jeg har spillet både Wordfeud og Ordkamp på tlf. og iPad - og det er for mig langt kedeligere. Jeg mister overblikket over spillet - eller spillede, når der går dage mellem trækkene. Og ofte glemmer jeg at spille og taber stort. Det er meget mere live-spil-agtigt at spille på PC - netop p.g.a. tidsbegrænsningen. Så er man meget tættere på modstanderen. Og jeg synes heller ikke at det er blevet mere "uhøfligt" - det var det en overgang, men gik hurtigt over igen :-) | |