Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 684
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Makoni2012-03-18 16:18
Antal indlæg: 10

Makoni er forbogstaverne i mit navn: Marianne Koch Nielsen. Da jeg også har en hjemmeside med makoniphoto.dk, var det naturligt for mig at vælge Makoni.

birnie12012-03-19 14:17
Antal indlæg: 28

Hej mit brugernavn er ligetil - birnie er en kombination af for og efternavn. 1 tallet blev tilføjet fordi der findes mange med både mit fornavn og efternavn. Det er kort, ligetil og nemt at huske.

Majao2012-03-19 22:06
Antal indlæg: 61

Hej er egentlig også fortaler for at bruge egne navne, men er vild med lyden i Majao (udtales madjao med stemt j). Navnet kommer fra forbogstaverne i familien: Maria, Andreas, Jakob, Anja og Ole

tittit542012-03-19 22:17
Antal indlæg: 278

ja.... som så mange andre har oplevet kan det være svært at hitte på et 'genialt' og originalt navn. Jeg syntes ikke mit dåbs navn r noget jeg er stolt af, så det skulle det ikke være.. HM... hvad gør man så når man i øvrigt også er nået op i den alder hvor man/jeg ikke kan blive ved med at huske alle mulige nickname, password osv. men er spilleglad grænsende til afhængighed og derfor spiller på mange forskellige site... bla. KOV og TV2 o.m.a., så endte jeg op med at kalde mig: TITTIT54 (tit fordi jeg ofte spiller og fordi det faktisk også lidt er som en hyggelig hilsen til de folk jeg møder, når jeg lige kommer forbi i spillet + mit fødselsår) logik??? jo det er det endt med at være for mig. Og så er det jo alligevel endt med at være ret originalt ;) Håber vi spilles ved :)

SteenKR - Spil admin2012-03-19 23:33
Antal indlæg: 976

Fantastisk tråd. Jeg er jo ikke så original, fordi jeg hedder Steen Kræmer Rasmussen. Jeg foretrækker også at spille med rigtige mennesker frem for en, der har meldt sig på med brugernavnet Bøvs og fornavnet Bøvs med efternavnet Bøvs.
Derfor tjekker jeg altid, hvem jeg spiller imod, når spillet begynder. Ved at klikke på det lille "i" til venstre for scoretavlen åbner jeg spillerens profil, og så kan jeg indlede med et 'Hej Marianne', når spillet begynder. Sådan en chat bliver næsten altid mere levende.

Det er rigtigt, at I hænger på brugernavnet, men jeg vil gerne opfordre alle til at ændre deres FORNAVN og EFTERNAVN i profilen til det rigtige navn, hvis I er ved at være trygge ved at være på Ordjagt. Det gør I inde under MIN SIDE --> INDSTILLINGER --> PERSONLIG INFORMATION, og det tager kun 1 minut.

Himmelpinden2012-03-20 00:14
Antal indlæg: 6259

Mit brugernavn er Himmelpinden. Himmelpinden er et "bjerg" i Vejle hvor der i sin tid har været zoo på toppen og de resterende dyr og ejer flyttede i sin tid til Givskud og startede det der i dag er Løveparken.

vikinga12012-03-22 21:55
Antal indlæg: 13

Jeg kalder mig Vikinga fordi det var et af de første kælenavne min spanske kæreste gav mig :-)

lepenepe2012-03-22 22:25
Antal indlæg: 119

Historien har jeg vist fortalt før, men lepenepe er p-sprog. Så må I selv gætte, hvad det betyder.
Som barn havde jeg en gammel og fantastisk moster Karen, som var uovertruffen til at lege, spille (hvadsomhelst og nårsomhelst), fortælle historier. Desuden kunne hun tale flydende p-sprog. "Ordpordjagtpagt erper megpegetpet morporsomtpomt" ville hun garanteret ha' sagt.
Da jeg i sin tid skulle vælge et brugernavn på tv2, hvor jeg gerne spiller bridge og backgammon var Lene optaget, også selv om jeg tilføjede andre bogstaver eller bakkede snagvendt. Så blev det til lepenepe - trykket lægges på første stavelse.
Det navn valgte jeg at beholde herinde - især sjovt når jeg jævnligt møder med- og modspillere fra bridge og backgammon...

jensfarmer2012-03-24 16:30
Antal indlæg: 15

I de glade 60ere (nej, ikke 1860erne) kom en kvik ungdomsklubmedarbejder i Kbh's nordvestkvarter med den sjove betragtning, at Jens Hansen jo måtte være en form for landmand, og for at være hip blev det straks til Farmer, hvilket blev hængende som mit kaldenavn de næste 10-15 år.

Jeg bruger det også i andre sammenhæng på nettet, så det lå også nær, da jeg tilmeldte mig her.

Bortset fra naboernes katte og de frie fugle er min nuværende "farm" dog ganske blottet for husdyr og sikkert anbragt i et trygt bymiljø :-)

jamach2012-03-25 15:45
Antal indlæg: 25

ja jeg stiller op i køen af os der har vores Initialer...mit er JAne MArgrethe CHristensen...altså JAMACH. Jeg bruger det på næsten alt jeg laver på nettet,men det startede som "kunstner"navn på de billeder jeg malede,syns det lød sådan lidt Van Gogh,Picasso agtigt.....kan I ikke høre det....nåh der hænger nok en ægte JAMACH :-) he he det hjalp ikke,men som rigtig kunstner kommer berømmelsen jo først efter man er død og borte :-)

mettejuuldk2012-03-25 22:02
Antal indlæg: 36

jeg bruger mit eget navn - med dk i enden, fordi jeg satser på en international scrabble-karriere ... øh eller også har jeg bare navnefæller der, har været hurtigere til at tage vores navn de sjove steder, så jeg måtte tilføje noget - your choice hvad du tror på ;)

Controvento2012-03-26 13:09
Antal indlæg: 13

Controvento betyder mod vinden på italiensk og er titlen på en af mine absolutte yndlingssange
www.youtube.com/watc...mp ;ob=av2n

:-D

Foscher2012-03-27 18:23
Antal indlæg: 107

Jeg hedder oprindelig Fischer til efternavn, og er altid blevet kaldt Fischer. Men en gang på min efterskole havde vi temauge om japan - og en af de andre fandt på at Foscher lyder mere som et japansk kampråb, så derfor Foscher. Det har siden holdt ved, og jeg bruger det altid som brugernavn, og har siden startet et smykkedesign - Foscher design.

Kiki2012-03-29 14:46
Antal indlæg: 3

jeg bruger navnet Kiki det hed min dejlige hund

badmomma2012-03-30 17:47
Antal indlæg: 4

Min søn (på 30) hjalp mig for 4 år siden med at oprette en profil på spillesiden Kongregate - og han valgte brugernavnet "badmomma" til mig. Hvorfor mon?
Siden har jeg brugt det til alle spil - jeg har ikke oplevet, at det var optaget, så det fungerer fint.

skippercoco2012-03-30 21:13
Antal indlæg: 1

Mit brugernavn er sat sammen af navnene på 2 af hundenavne, skipper stammer fra min gamle hund og Coco kommer fra hende vi har nu :)

JannieGlad2012-03-31 10:44
Antal indlæg: 2

Jeg var bare i så skønt humør, da jeg tilmeldte mig herinde.. så hvad var mere logisk end JannieGlad.. :-)

Magic - Ikke længere medlem2012-04-07 05:21

Da min datter kalder mig mutti og mit lykketal er 9 blev det sådan selvom jeg egentlig gerne ville have fundet på noget mere originalt :-)

Shivagirl2012-04-08 15:37

Fedt at læse de forskellige årsager til brugenavne!

Mit navn er alt for almindeligt (sara) og derfor bliver det hurtigt optaget, og gider ikke hedde sara92 eller andet kedeligt :) derfor fandt jeg på Shivagirl (i nogle tilfælde Shivaz).
Ofte bliver jeg spurgt om jeg har opkaldt mig selv efter Hindu-guden Shiva, men faktisk fandt jeg mit brugernavn da jeg var omkring 12 år og min søster og jeg spillede playstationspillet Final Fantasy, hvor en af de sejeste karakterer hed Shiva. Jeg har efterfølgende også haft en kat ved samme navn og er desuden ret fascineret af hindu-guden, så uanset hvad navnet bliver tolket til, så passer det faktisk ret godt :P

Eniac2012-05-26 18:24
Antal indlæg: 43

Mit brugernavn er ENIAC hvilket står for Electronic Numerical Integrator and Calculator. Det var den første amerikanske computer der blev bygget til større opgaver. Jeg har brugt det handle i ca 25 år i forbindelse med min aktivitet med computere og det man kaldte "computer scenen" bestående af folk der bla mødtes til computer parties I store haller rundt omkring i verden med flere tusinde deltagere.

Viser side 1 2 3 4
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?