Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 805
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
steennielsen2014-06-20 08:40
Antal indlæg: 1958

vandt lige 88 i et spil udenfor, kunne ikke trække den længere

steennielsen2014-06-20 08:48

jeg har tabt 150 i turneringen, men jeg har over 100 mere, end da jeg startede, det er da klart at det påvirker

biwo2014-06-20 15:54
Antal indlæg: 15199

Jo da, det påvirker. Personligt synes jeg, at tilfældighederne i "tilfældig" er endnu mindre retfærdig. Der kan startpladen afgøre den kamp. Men smag og behag...

Humor2014-06-20 16:56
Antal indlæg: 5388

Underligt at vinde kampen men tabe i handi-turnering... learning by doing :-/

biwo2014-06-20 17:21
Antal indlæg: 15199

Sådan er det nok også på golfbanen, når man spiller med handicap, vil jeg tro;)

steennielsen2014-06-20 21:08

Ud fra alle de kommentarer jeg får, er det som om at man ikke fatter den pointe jeg vil hen til.
Denne turnering kan påvirkes af resultater ude fra, kort og godt, glem alt andet.
DET SYNES JEG ER FORKERT
Når så talen falder på tilfældig bræt, som vi har snakket meget om tidligere i Forum, jeg er enig i at det er sørgeligt at man ikke vil lave om, så det ikke er muligt at starte med udlæg på over 1000, jeg har selv været udsat for det, at åbne et spil hvor modstanderen havde lagt en bingo til 1500, ikke sjovt.....MEN hvorfor vinder horsens næsten alle tilfældig-turneringer, fordi hun er dygtig, det er jo ikke tilfældigt, der er bare mere strategi i tilfældig, det er ikke mere tilfældigt end at blive ramt af dårlige bogstaver i standard, der er det umuligt at komme tilbage i spillet. Jeg har lige haft et tilfældig spil, jeg lagde fire bingoer og tabte og ingen af bingoerne lagde op til noget, men mine sidste 11 bogstaver var konsonanter og min modstander havde en blank og gode bogstaver, så han kunne lægge op til sig selv, ved et minefelt af farver ( som vi havde bevæget os udenom hele spillet) Så han scorede vildt og jeg kunne bare være tilskuer

steennielsen2014-06-20 21:23

Jeg vil også nævne at jeg har prøvet at vinde omkring 80 rating i standard over en rating3000 spiller og selv prøvet at tabe deromkring.
Jeg ved godt, at der er masser herinde, som siger at det er et spørgsmål om evner og det er det også, men jeg mener at der er rigtig mange spil hvor man bare får SÅ elendige bogstaver, at det bare er umuligt og også sjovt at de selvsamme personer som har en ide om at evnerne gør udfaldet, de bliver så tavse og stopper med at sige tillykke og forlader spillet uden et ord, når man banker dem med flere hundrede

steennielsen2014-06-20 21:49

Så bliver det sikkert heller ikke bedre af af man skriver om det i forum så kan ens modstander bruge 30 timer om et træk og vente til ens rating er steget med 100, så er det jo lettere at vinde point.
Elendig turnering :-((

acjmo742014-06-20 22:17
Antal indlæg: 11435

Ærligt talt så synes jeg at du er rigtig uretfærdig ved at hænge mig ud her. Jeg fortalte dig at jeg har rigtig travlt på arbejdet og har gang i en masse herinde på ordkamp for tiden og derfor spillede jeg ikke. Jeg er ikke så beregnende og forstår ikke en dyt af det der rating halløj - derfor synes jeg ikke du kan være det bekendt. Sådan spiller jeg virkelig ikke og har aldrig gjort det.

steennielsen2014-06-20 22:23

Nej sikket ikke, men det er muligt og det gør turneringen elendig

Maj-BrittH2014-06-21 00:26
Antal indlæg: 1686

Jeg sætter stor pris på, at der er nogen, der gider bøvle med, at vi andre kan more os med turneringer, og det er jo valgfrit, om man vil deltage eller ej.

steennielsen2014-06-21 01:30

Skal lige sige undskyld til acjmo, du er sgu altid så syd, så min frustration over en dårlig turneringform, skulle ikke gå ud over dig, undskyld

Angora2014-06-21 08:56
Antal indlæg: 2062

Jeg kan ikke rigtig se den store uretfærdighed - medmindre lavtratede har en fordel ud over handicap i det bagvedliggende excelark.
At spille taktisk på den måde, hvor man holder øje med modstanders rating og trækker tiden er jo muligt, hvadenten man er højt eller lavt ratet. Man kan mene om det, hvad man vil, men vilkårene er jo ens for alle ift. dét.
Og som Maj-Britt skriver; man vælger jo selv at tilmelde sig turneringen ;)

holk612014-06-21 09:08
Antal indlæg: 8443

Hvad med om vi fik de samme bogstaver ??
Kunne være et spændende forsøg ....

Himmelpinden2014-06-21 11:00
Antal indlæg: 6286

Steen, jeg forstår udmærket din pointe i at andre kampe uden for turneringen indvirker på denne turnering (både til ens fordel og det modsatte, afhængig af hvordan de andre kampe går), men det vidste du jo inden du tilmeldte dig og så synes jeg helt ærligt at det er synd du nedgør turneringen, dels pga. arrangøren af turneringen og så overfor dem som er virkelig glade for denne turnering. Konstater da bare at denne turnering ikke er dig og så lad være at melde dig næste gang. Man har lov at sætte sig ind i hvordan turneringen fungerer inden man melder sig.

Nu kan jeg se du har skrevet undskyld til Acjmo74, men ingen grund til at hænge hende ud i første omgang. Jeg har gang i en tilfældig kamp mod Acjmo74 hvor jeg fører med knap 600 point og hun har ikke forsøgt at få afsluttet den kamp hurtigst muligt, selvom det havde været en fordel for hende i forhold til denne turnering.

steennielsen2014-06-21 22:42

Jeg nævnte ikke nogen ved navn og Swedane tror jeg godt ved, at jeg har fuld respekt for, men det ændre ikke ved at det er en dum turnering, når den bliver påvirket af ens kampe udenfor og jeg blev lokket med, jeg havde slet ingen anelse om det her, så havde jeg da aldrig tilmeldt mig.
Til Angora du har ikke forstået, jeg skriver det kan betale sig at være FOR lavt ranket og intet om det du skriver

Angora2014-06-21 23:08

Jeg er ikke så klog, men jeg er meget flink...
Forstår ikke issuet så ;)

steennielsen2014-06-21 23:11

Mærkeligt så forskelligt man ser på tingene, jeg synes det ville være usportsligt, hvis man var taktisk og sørgede for at ens rating var lav inden man afsluttede en kamp herinde.
Hvis man skal være taktisk, må det være i kampen, men der oplever jeg folk der bliver sure, jeg har prøvet en enkel gang at passe i en kamp, fordi jeg havde en bingo der ikke kunne lægges, da modstanderen så havde lagt, kunne jeg lægge den, hold kæft hvor blev hun sur, for nyligt byttede jeg bogstaver to gange i træk, det fik jeg også en sur kommentar over, trods at kvindemennesket selv byttede og så lagde en bingo, jeg tror det er de oplevelser, der gør mig i dårligt humør, men heldigvis er der flest gode oplevelser, jeg skulle måske overveje at starte en ny profil eller to, så kan jeg kalde mig OLDANGRYMAN

Maj-BrittH2014-06-21 23:11
Antal indlæg: 1686

Din hjerne fejler ikke noget Angora.

Angora2014-06-21 23:31

Det synes jeg heller ikke selv :)

Søde Steen for fan; det er jo bare en skide turnering, som er godt administreret, i et skide spil for sjovt (well, der er jeg så heller ikke helt selv i mine tanker, men alligevel...).

Glæder mig til at møde dig i næste handicap ;)

Viser side 1 2 3
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?