Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
horsens - Spil admin/Forum admin | 2015-05-21 22:24 | |
![]() | IFC, du klikker på "Shoppen" og køber "Ordkamp Assistent". Jeg vil da mene, at tælleren virker, selvom man ikke har købt "reklamefri". | |
gråtguld | 2015-05-22 10:25 | |
![]() | Yes .. Ordkampassistenten fungerer fint .. Med reklamer :-)) | |
Jonisa | 2015-05-22 16:36 | |
![]() | Bortset fra, at den tæller forkert, når man rammer en rød, - ét point for lidt. Monk er i gang med at opdatere app'en, måske allerede i aften........ - siger han. | |
IFC | 2015-05-30 17:40 | |
![]() | Tak for jeres svar :) | |
2tuf | 2015-06-03 07:55 | |
![]() | Jeg opdagede for en uges tid siden, at pointtæller i android talte forkert når der er gule dobbelt ord felter indblandet. Det fejlmelde jeg, og efter nogle opklarende mails fra ordkamp programmøren, er der nu kommet en rettelse. Hvis i opdaterer gennem Google play får i rettelsen. (nogle har muligvis autoopdatering!) I kan evt prøve at regne scoren ud, når der er gule og eller røde felter med i ord. Hvis der er fejl så tag 2 screenshots. 1 som viser felter uden bogstaver, og et med bogstaver, hvor man kan se pointtællers forventede resultat. NB. Selvom pointtæller talte forkert, var den beregnede score efter "læg" korrekt. | |
Maj-BrittH | 2015-06-03 12:39 | |
![]() | Der findes ikke en ordkampassistent i min shop. Kan den hedde noget andet ? | |
2tuf | 2015-06-03 19:33 | |
![]() | Kører du android: Se i Google play. Under "mine apps" ser du om du har nogle Apps der skal opdateres. Hvis du har tilladt Google at opdatere automatisk, er din ordkamp app måske allerede opdateret. Forklaring: Pointtælleren er indbygget i ordkamp app, så det kræver opdatering af hele app for at få den. | |
Maj-BrittH | 2015-06-03 20:44 | |
![]() | Ja. Android den medfulgte tak 2tuf, men jeg får ikke adgang til at vælge brætindstillinger m.v. | |
Maj-BrittH | 2015-06-05 11:25 | |
![]() | Jeg fik brætindstillinger med på opdateringen i morges :-) | |